Overtidskontroll

Blitz

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Da har jeg endelig fått innkallelse til overtidskontroll på sykehuset den 2.januar.. Da er jeg 8 dager på overtid.. Blir spennende å se om jeg får bruk for den!
Tror nesten det blir januarbaby her, men vet jo aldri :D
Hvordan går det med dere andre som er på overtid? Hvor mange dager er dere på nå (er sjøl 4 dager på overtid idag) ?
Å når har dere fått overtidskontroll?

Har også overtidskontroll 2. Januar. Da er jeg ei uke over, så er altså 3 dager over i dag.
Forma er veldig bra, foruten forkjølelse. Så føler ikke jeg har noe å klage på.
Begynner å bli ganske innstilt på januar jeg også! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Overtid dag 5 nå. Jeg må selv ringe og få time til overtidskontroll. Jm mente jeg skulle ringe i morgen hvis jeg fremdeles venter. Håper jeg får time senest tirsdag! Det må jeg jo?? Litt redd for å gå alt for lenge over termin pga endel ulykkelige sjebner.

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Har også overtidskontroll 2. Januar. Da er jeg ei uke over, så er altså 3 dager over i dag.
Forma er veldig bra, foruten forkjølelse. Så føler ikke jeg har noe å klage på.
Begynner å bli ganske innstilt på januar jeg også! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Blir spennende å se om vi trenge den ja! Er i ganske bra form sjøl, så det er veldig greit :)

Overtid dag 5 nå. Jeg må selv ringe og få time til overtidskontroll. Jm mente jeg skulle ringe i morgen hvis jeg fremdeles venter. Håper jeg får time senest tirsdag! Det må jeg jo?? Litt redd for å gå alt for lenge over termin pga endel ulykkelige sjebner.

Var legen min som bestilte den, men er kanskje forskjell fra kommune til kommune?
Jeg er også litt redd for å gå for lenge over, da jeg vet om som mange som har fått stygge konsekvenser mest sannsynlig pga det :( Det skal jeg si klart i fra om på overtidskontrollen om jeg ender med å trenge den.
Men du får helt sikkert innen tirsdag visst du ber om det :)?

Jeg ringer og hører i morgen tidlig, og Skal inn på dag 7, det er ingen diskusjon. :) Jeg møter uansett opp og nekter å gå ;)

Jeg er på dag 4 på overtid nå, formen er fin og jeg håper på januarbaby:-) skal på kontroll til jordmor i morgen, regner med jeg får henvisning til kontroll på sykehuset da:-)

♡ appen ♡

Jeg er på dag 4 på overtid nå, formen er fin og jeg håper på januarbaby:) skal på kontroll til jordmor i morgen, regner med jeg får henvisning til kontroll på sykehuset da:)

♡ appen ♡

Ja, tenker du får henvisning til kontroll på sykehuset i morgen (jeg fikk svar samme dagen legen bestilte for meg, så slapp jeg å vente på svar fra sykehuset):) Jeg tenker litt at nå er det bare få dager igjen til januar, og siden jeg er i så fin form, kan han vente til januar :) Men han er selvfølgelig velkommen når som helst!

Hvis jeg fikk velge dato for fødsel, hadde jeg valgt 1 januar. Det skulle jeg klart tross smerter og dårlig søvn. En annen del sv meg er utålmodig og bekymra, og er innstilt på at det skjer når som helst. Føler at alle kjente vil at jeg skal knipe igjen til 1 jan, føler nesten at jeg skuffer hvis jeg plutselig føder :(

Hvis jeg fikk velge dato for fødsel, hadde jeg valgt 1 januar. Det skulle jeg klart tross smerter og dårlig søvn. En annen del sv meg er utålmodig og bekymra, og er innstilt på at det skjer når som helst. Føler at alle kjente vil at jeg skal knipe igjen til 1 jan, føler nesten at jeg skuffer hvis jeg plutselig føder :(

Føler med deg.. Men vi må ikke tenke at vi skuffer noen :) Så lenge alt er/å blir bra med både mor å barn, er det det folk skal tenke på :) ikke NÅR babyen blir født :)

Back
Topp