Overtidskontroll!!

Kining

Flørter med forumet
Æ vil ha ut mageboer'n vårres å hæls på baby'n vårres som bynnje å bi rimeli stor! :p var på ultralyd på St.olav i går pga overtid og ska t lægen i dag neppå der. Baby har det bra da men mora e drittlei av å gå på overtid :p spent på å hør ka lægen sei :) åsså har æ i tillægg overtidskontroll på levanger i mårra, kjækt å ha to sykehus i "nærheitn" :) vil gjerne fød på levanger fer der e d minnjer samlebånd åsså e d nærmar ått bæsteforeldran men så e d jo St.olav som e nærmast sykehuset :p

Rægne me dåkk ainnjer som går overtid e minst like lei? Masse lykke t, håpe vi får ut mageboeran snart :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kom å bu te mæ te du før kine:D æ kainn kjør ambulanse æ sjø;-)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Er nå 5 dager over og DEITTLEI!! Begynner å bli bekymret fordi han er stor og jeg er liten (155).. Var på overtidskontroll i går og ikke noe annen kontroll før evnt igangsettelse onsdag til uka... Liker virkelig IKKE det!!:( vet ikke hva jeg skal gjøre:(

Er nå 5 dager over og DEITTLEI!! Begynner å bli bekymret fordi han er stor og jeg er liten (155).. Var på overtidskontroll i går og ikke noe annen kontroll før evnt igangsettelse onsdag til uka... Liker virkelig IKKE det!!:( vet ikke hva jeg skal gjøre:(

Har du prøvd kjerringrådene? Gå turer, ta storvask, spise sterkt krydret mat, ha masse sex osv?

Back
Topp