Overtidskontroll

<3 NURK

Flørter med forumet
:confused005 Hadde dere med fødebag ol på kontrollen? Tror ikke de setter meg i gang siden de andre fødselene startet av seg selv. Tenker at hvis den er med så skjer det garantert ikke noe. Når jeg var hos legen i dag ang halsbetennelse, så mente ho at de kom til å røske litt oppi der uansett. Har hatt raske fødsler, så jeg kjenner at jeg er litt i tvil. Trenger vel egentlig bare mob og kamera

Jeg tenker akkurat det samme, skal på overtidskontroll i morgen. Typisk å ta den med å være kjempeklar for bare å bli sendte hjem igjen :-( Jeg tenker at jeg graderer meg, tar den med i bilen men ikke inn på avdelingen.
Lykke til idag, oppdater gjerne så jeg kan vite litt om hva som venter meg imorgen :-)

Hadde ikke med bagen ;) la bare kamera i bilen for sikkerhetsskyld. Kom på at jeg ikke trengte noe i bagen før etter fødsel alikevel. Hadde først time med jordmor. Startet med noe som skulle vært 20 min med ctg, men som stadig ble forlenget pga en overaktiv unge som ødelagte for registrering. Veldig deilig å ligge der med halsbrann :( Videre ble blodtrykk og urin sjekket. Så kom all informasjonen ang igangsetting :rolleyes: Så bar det ned til legen som tok ultralyd og sjekket modenheten. Hadde to cm åpning og ble spurt pent om jeg ville ha et røsk noe jeg takket ja til :smiley-ashamed008 Så nå venter vi i spenning om det kommer noe mer enn kynnerne som har vært der siden. Fikk time til igangsetting på mandag, men legen mente at jeg kom gang før det :cheers Masse lykke til i morgen

Back
Topp