Overtidskontroll...

dumidalia

Gift med forumet
Jeg har vært på overtidskontroll! Det hadde jeg aldri trodd jeg skulle oppleve :p Terminen min var 12. januar..
Lillebror har det helt supert i magen, morkaka fungerer kjempegodt enda og lillemann er aktiv og har god hjerterytme, altså får han være der inne en stund til :) Jeg vil helst ikke bli satt i gang, så jeg håper jo han kommer snart av seg selv..
Jordmor undersøkte og det var mykt og modent, ca 3 cm åpning og hodet var fint sentrert så sjansene er jo tilstede for fødsel snart. Han strippet meg og sa jeg måtte dra hjem og danse samba... :)

Fikk noen småkynnere etterpå, men det har vært rolig siden. I formiddag kom det masse slim, men det var ikke gjennomsiktig..? Kan det ha vært slimproppen likevel? Jeg så aldri noe til den sist, nemlig...

Spennende tider!

Spennende! Jeg har time til overtidskontroll på mandag. Hadde også termin 12. Blir spennende å se om det skjer noe iløpet av helga!!!

Lykke til dersom noe skjer hos deg :) får glede oss over at det snart er vår tur til å hilse på knøttene våre :D

Jeg har ny time på mandag hvis det ikke skjer noe mer før da. Håper jeg ikke får bruk for den!

Lykke til til deg også, håper vi snart har de små i armene!

Kan nok fint hende det var slimproppen. Har aldri sett den selv så kan jo ikke svafe med sikkerhet:-P håper noe skjer for deg snart! :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Spennende!
Fødselen her startet dagen etter overtidskontroll og litt røsking :p

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Spennende!
Fødselen her startet dagen etter overtidskontroll og litt røsking :p

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Det tror jeg nok ikke den kommer til å gjøre her.. Stille og fredelig, ikke en eneste kynner på maaange timer. Skal ta meg en dusj snart og legge meg, kanskje det skjer noe da?

Ble og på en måte strippet litt, da på torsdag, merket ikk så mye til det i ettertid faktisk, men håper det gjorde litt futt selv om jeg ikke kjenner det...

Back
Topp