Overtidskontroll

jc

Gift med forumet
Da var den unnagjort :-)
Satt med sånn belte over magen (vet ikke hva det heter...) som registrerte spark og kynnere i ca 30min. Lillebror sov selvfølgelig godt, men fikk et glass stark saft og da våkna han :smiley-bounce013 Mange spark, og flere kynnere ble registrert. De var fornøyd med resultatene :-)

Så måtte jeg inn til lege, som først tok UL. Han ble estimert til 3500g, litt under gj.snittet. Alt så helt fint ut der han lå :love017
Jeg spurte om hun kunne sjekke om jeg var moden. Ja om jeg ville så kunne hun, men det kunne føre til maserier og vondter som ikke førte til noe. Men jeg hadde litt lyst uansett ;)
Jeg var moden og hadde 2cm åpning, så tøyde hun litt :-)
Hun kunne tenkte seg at om det ble igangsetting så ble de å ta vannet med en gang siden jeg var såpass moden.
Skal tilbake på fredag om det ikke har skjedd noe, og da blir jeg satt igang :eek: shit!!!!!

Men hun trodde ikke jeg ble å gå til da, så da er det bare å vente å se hva som skjer :)

Så spennende :-) Er ikke lenge igjen uansett nå:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så spennende, da har du baby om noen dager uansett!

Føler det er helt surealistisk hele greia, er jeg virkelig gravid og snart 2barnsmor:eek::p

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

så spennende!:) nå har du snart lillebror hos deg!

He he di tullmus! Vess dæ først no går opp førr de at du e gravid så va dæ jammen me på tide:-P E nok ikkje lenge igjen no:-) LS kom dagen etter stripping;-) masse lykke tell gleda me tell å hør når hain e komme<3

• Liker
Reactions: jc
Jeg skal også bli satt i gang på fredag hvis ingenting har skjedd. Men du er jo litt mer moden enn meg tror jeg. Så masse lykke til :-)

Så spennende. Har du hatt modningsrier? Du slipper nok igangsetting. Kjekt å vite at du er moden. Lykke til!

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app

Så spennende =) Hvordan har resten av dagen vært etter tøying? Er ikke mange dagene til fredag, tenk deg da er du garantert å møte h*n :hello

Gikk du forresten til jm på Os?

Føler det er helt surealistisk hele greia, er jeg virkelig gravid og snart 2barnsmor:eek::p

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Helt enig med deg! Har begynt å gå opp for meg og mannen nå, men det føles som det er veldig langt frem selv om vi har termin neste uke:-P Tenk at du har babyen din i armene i løpet av uka:-):-):-)

He he di tullmus! Vess dæ først no går opp førr de at du e gravid så va dæ jammen me på tide:p E nok ikkje lenge igjen no:) LS kom dagen etter stripping;-) masse lykke tell gleda me tell å hør når hain e komme<3

e ganske rart skrudd sammen...husker med JC at jeg skjønte ingenting når riene starta, hææææ gravid????? panikk!!!

Så spennende. Har du hatt modningsrier? Du slipper nok igangsetting. Kjekt å vite at du er moden. Lykke til!

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app
Hatt litt kynnere, men bare ubehagelig på en måte...merker egentlig lite til den modninga :-)

Så spennende =) Hvordan har resten av dagen vært etter tøying? Er ikke mange dagene til fredag, tenk deg da er du garantert å møte h*n :hello

Gikk du forresten til jm på Os?
Gått veldig bra, merker litt mer ting som skjer uten at jeg kan si hva...ikke noe vondt.
Har ikke gått til jordmor, bare legen min (K L på Irisgården).
Men i dag var jeg på KK :-)
Hvordan går det med deg? Er du på overtid nå?

Så spennende! :D

Okei, eg skjønner. Eg har time også time på KK overtidskontroll på torsdag. Ja er 3 dager på overtid :/ Har følt siden fredag at ting kan skje, med kraftig kynnere og murringer, men ser ikke ut som han kommer på en stund enno..

Så spennende! :D

Okei, eg skjønner. Eg har time også time på KK overtidskontroll på torsdag. Ja er 3 dager på overtid :/ Har følt siden fredag at ting kan skje, med kraftig kynnere og murringer, men ser ikke ut som han kommer på en stund enno..
Spennende, kanskje vi havner der inne samtidig :-)

Back
Topp