Overtidskontroll

Idasmamma

Betatt av forumet
Da har jordmor bestilt overtidskontroll til meg på sjukehuset og det blir på tirsdag 8.mai hvis det ikke har skjedd noe:)
Håper at det skjer noe på egenhånd her.....
Drittlei.no!!!!! Bekkenet som sliter meg mest ut syns jeg og det at jeg ikke sover så godt på natta....sover litt på formiddagen for å ta igjen nattesøvnen....

Dagens syte og klage tråd:)

Ha en fin dag alle sammen....heldigvis så er det VÅR og SOL ute:) 

Skjønner frustrasjonen din, og håper lillebror kommer i dag!

håååper at noe skjer av seg selv!! sender deg masse fødestøv så du slipper overtidskontroll ;) ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

får håpe det skjer av seg selv, og så får man nyte været mens det er her!

Du er ikke den eneste som er lei tror jeg... :P

Jeg sitter midt oppi eksamen og sover på det meste om jeg er heldig 5 timer i løpet av en natt, disse er selvsagt ikke sammenhengende :P

Satser på ting skjer hos deg snart ;) Lykke til :)

Skjønner deg godt, sender over masse fødestøv ******************************* håper det hjelper. ;-)

takk alle sammen:-) i kveld skal jeg gå på fjellet,med masse oppoverbakke så håper det hjelper til å trigge frem rier og fødsel. hatt litt småtak i ryggen i dag så krysse for at i natt er natten:-)

Huff suppa mi!!!! Heier på dere:) kan trøste deg med at det ble overtid her også denne gangen! Overtidskontroll på sykehuset onsdag morgen på meg, så da håper jeg vi slipper å dra hjem. Hvis ikke ting starter av seg selv før da, noe jeg har mistet troen på;)

Som regel starter de ikke fødsel ved overtidskontrollen, det er bare en kontroll. Her (Ullevål) så er det ihvertfall kontroll når du er 10 dager over også starter de eventuelt opp når du er 12 dager over. SÅ ikke ha for høye forhåpninger!

mange steder kommer det veldig an på formen til mor, og hva hun ønsker og. Men mulig de er litt strenge på ullevål

Chocolate girl skrev:
Som regel starter de ikke fødsel ved overtidskontrollen, det er bare en kontroll. Her (Ullevål) så er det ihvertfall kontroll når du er 10 dager over også starter de eventuelt opp når du er 12 dager over. SÅ ikke ha for høye forhåpninger!

skjer det med meg, så blir det nok 17. mai barn :P - har plass på Ullevåll og skal på overtidskontroll 14. mai (10 dager over)

Da møtes vi kanskje der da Muffinsdronningen! har selv overtidskontroll 14, men satser på å føde leeeenge før den tid!

Chocolate girl skrev:
Da møtes vi kanskje der da Muffinsdronningen! har selv overtidskontroll 14, men satser på å føde leeeenge før den tid!

Da satster vi heller på å møtes før den datoen :P
lykke til!

Var det kapasitet på føden så var det snakk om å sette meg i gang.
Sikkert litt forskjellige rutiner på sykehusene rundt om i landet.

Conte§§a skrev:
Huff suppa mi!!!! Heier på dere:) kan trøste deg med at det ble overtid her også denne gangen! Overtidskontroll på sykehuset onsdag morgen på meg, så da håper jeg vi slipper å dra hjem. Hvis ikke ting starter av seg selv før da, noe jeg har mistet troen på;)

Hei snuppis:)

Heier på dere og:)
Kanskje vi føder samme dag:)
klem

Jeg har nummeret ditt så melder deg når gutten er ute:)

ja kan du ikke sende meg en melding? Så jeg hadde To nr på deg, så turte ikke sende meldig, i redsel for å sende Til den Bhg jeg sendte til sist:D

Conte§§a skrev:
ja kan du ikke sende meg en melding? Så jeg hadde To nr på deg, så turte ikke sende meldig, i redsel for å sende Til den Bhg jeg sendte til sist:D

hihihihi....

Hvordan går det? Blir det overtidskontroll på deg imorgen?

Back
Topp