Når det kommer til det så er jo en av tingene de vurderer å sette igang. Om de beslutter å sette igang fødselen gjør de det der og da eller får man time for å komme tilbake? Alle ting man lurer på hehehehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når det kommer til det så er jo en av tingene de vurderer å sette igang. Om de beslutter å sette igang fødselen gjør de det der og da eller får man time for å komme tilbake? Alle ting man lurer på hehehehe
Hvor lenge lar de det gå om alt er fint? Hva er makstiden for å gå over?Varierer nok, men jeg fikk time til ny kontroll to dager senere. Fikk ikke beskjed da om at jeg skulle settes i gang siden jeg "bare " var 7 dager over på overtidskontrollen, men de bestemte på kontrollen 2 dager senere at de ville sette meg i gang siden blodtrykket var veldig høyt.
Hvor lenge lar de det gå om alt er fint? Hva er makstiden for å gå over?
Blæh så lenge[emoji30] håper det blir som første gang da. Dagen før termin heheHer mener jeg det er 12 dager, men sist husker jeg det varierte litt mellom sykehusene fordi de brukte ulike måter å regne svangerskapslengde på. Vet ikke om det er sånn enda
Stakkars deg! Det må ha vært grusomt[emoji21]Eldste ble født på 12. overtidsdagen [emoji85] Unner ingen å gå så langt over [emoji28]
Stakkars deg! Det må ha vært grusomt[emoji21]
Du får skrive et utkastelsesbrev [emoji23]Det var faktisk helt forferdelig Det var en lettelse med neste som kom dagen etter termin [emoji813]pink
Har gitt grei beskjed til lillebror at han får ikke komme langt på overtid
Du får skrive et utkastelsesbrev [emoji23]