Overtidskontroll på St. Olavs i Trondheim

MittAndre <3

Elsker forumet
Hei, er det noen som har erfaring med overtidskontroll i Trondheim? Er det noen mulighet for at de setter igang fødselen på samme dag som overtidskontrollen eller er det å gi seg selv falske forhåpninger....?

dytt

MittAndre <3 skrev:
dytt

Det kommer jo an på resultatet av kontrollen.. :) Men i utgangspunktet får man satt i gang etter 7 dager om man vil selv, dog kan det ta en dag eller to ekstra pga ressursmangel.

Tusen takk for svar, jenter. Jeg krysser fingrene at de heller vil ha meg i fødsel fra imorgen av istedenfor rundt 17. mai når det sikkert er færre folk på jobb ;) Men, time will show! Jeg får prøve og forberede meg på at de ikke vil gjøre det så nedturen ikke blir for stor.

Hei!

Jeg var på overtidskontroll på dag 7 og ble satt igang samme dag pga litt lite fostervann. Fikk ikke dra hjem å hente bagen min engang, og jeg bor 5 km fra St.olavs. Dette til tross for stor mangel på personalet, da den ene føde.avd stenges på helg. Dette var en fredag.

Takk for svar! Ja, hvis det er lite fostervann eller noe annet galt så regner jeg jo nesten med at de setter meg igang, men hvis det ikke er noen annen grunn enn at jeg er dritsliten av lite søvn etc så er det kanskje ikke like nøye for dem...

Men hvordan opplevde du å føde etter igangsetting? Ville du gjort det igjen eller tror du at det er bedre å la kroppen modnes på egen hånd?

Back
Topp