Overtidskontroll og igangsetting

*FruLykke

Forelsket i forumet
I morgen skal jeg på denne trivselskontrollen og er spent. Jeg kommer til å be om å bli satt i gang før helgen, men har vel mine tvil om å bli hørt.
Har en dødfødsel bak meg for fem år siden, i 28. uke og hadde en tøff fødsel med storesøster året etter. Nå er jeg så redd for at noe skal gå galt igjen. Kjenner tårene presser på hele dagen og psyken er rimelig tynnslitt. Håper så inderlig at jeg møter en lege med litt forståelse i morgen..

*kryss fingrene*

Storesøster Mars 2009
Lillesøster er ventet 11.07.13

Krysser fingrene for at du blir satt i gang..
Også sender jeg deg en kjempe klem..
Kan ikke forestille meg hvordan det er..

-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Krysser fingrene for deg i morgen og håper du får det som du ønsker:)

-Gutt 27.01.2010 <3 -Termin 17.07.2013 <3

Uff, det hørtes tøft ut. Ønsker deg masse lykke til i morgen, og håper virkelig du blir hørt. :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Kjære deg. Får helt vondt av deg jeg nå. Håper du møter på en hyggelig lege imorgen, som lytter til hva du har å si. :)

Ellers er jeg sikker på at du klarer deg helt fint. Se på dette som et helt annet svangerskap, uten sammenheng med de to tidligere. Og det er det jo også! :)

Tenk på alle de gode øyeblikkene du snart får oppleve med den lille, som nå har det veldig bra inne i magen din! Det er jo en grunn til at hun ikke vil ut ennå! :)

Masse lykke til imorgen! :)

Krysser fingrene for at du møter forståelse i morgen, og at du slipper å vente så mye lengre på å møte den lille i magen.

håper de hører på deg da :) hvordan var din BMI når før du ble gravid? om den er 27 eller høyere kan man bestemme selv om man blir satt igang eller ikke når termin har passert....

Masse lykke til, håper du blir hørt med ønsket ditt ❤

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

håper de hører på deg da :) hvordan var din BMI når før du ble gravid? om den er 27 eller høyere kan man bestemme selv om man blir satt igang eller ikke når termin har passert....

BMI på 21, så jeg kan nok ikke spille på det. Satser på at de hører på meg forde ;)

Storesøster Mars 2009
Lillesøster er ventet 11.07.13

Håper virkelig du treffer en lege som har forståelse og du får det slik du ønsker det.
Masse lykke til :)

Back
Topp