I morgen og jeg gruer meg litt også.. Tenker tilbake på den jeg hadde med storesøster, en dag med masse venting, ble satt i gang med modningspiller så jeg ble innlagt. Kom på et rom med to andre som ikke var lengre på vei enn ca uke 30 som hadde sf begge to. Gubben fikk ikke være med på rommet siden det lå to andre der og for meg var det ikke aktuelt å ligge der å klynke meg alene igjennom reiene når to andre lå å prøvet å sove.. Det det endte med var at jeg satt meg ut i tv stuen til gubben å jamret meg igjennom reiene der.. Men da hadde jeg iallefall samboeren min der. Da reine ble sterkere nektet jeg å gå inn igjen på rommet så meg å samboer ble stuet inn på et kontor hvor de trillet inn en seng til meg. Syns hele opplegget bare var skikkelig dårlig. Sure jordmødre var det også, så håper de jeg treffer på nå er litt hyggeligere!
Det jeg lurer på er om dette er vanlig prosedyre under igangsetting at man havner på rom med flere andre? Om partner vanligvis ikke får være med på igangsetting av fødsel?
Dette var forøvrig på kk.
Jeg er en person som vanligvis ikke gjør mye utav meg selv å jeg liker iallefall ikke å vise for andre at jeg har smerter men jeg blir litt brelete om en skal kalle det det.. Må ha enten samboer eller min mor til stede med meg.. De trenger ikke gjøre så mye men bare være der å jeg kjenner jeg blir helt matt av tanken på at det gjerne blir som sist. Nå er det jo ikke sikkert jeg blir satt i gang i det hele tatt i morgen heller.. Er jo bare 7 dager over da.
Hvor mye tar de egentlig hensyn til dine følelser på å bli satt i gang?
Ble litt syte innlegg dette her også ser jeg! Hihi.. Jaja.. Godt å få luftet tankene litt!
Termin 16 Juli
Det jeg lurer på er om dette er vanlig prosedyre under igangsetting at man havner på rom med flere andre? Om partner vanligvis ikke får være med på igangsetting av fødsel?
Dette var forøvrig på kk.
Jeg er en person som vanligvis ikke gjør mye utav meg selv å jeg liker iallefall ikke å vise for andre at jeg har smerter men jeg blir litt brelete om en skal kalle det det.. Må ha enten samboer eller min mor til stede med meg.. De trenger ikke gjøre så mye men bare være der å jeg kjenner jeg blir helt matt av tanken på at det gjerne blir som sist. Nå er det jo ikke sikkert jeg blir satt i gang i det hele tatt i morgen heller.. Er jo bare 7 dager over da.
Hvor mye tar de egentlig hensyn til dine følelser på å bli satt i gang?
Ble litt syte innlegg dette her også ser jeg! Hihi.. Jaja.. Godt å få luftet tankene litt!
Termin 16 Juli