Overtidskontroll i morgen..

lillemor92

Andre møte med forumet
Skal på overtidskontroll i morgen, håper de vil sette meg i gang allerede da. Sliter med omtrent alt.. kan ikke en gang sitte rett for da kjennes det ut som om ribbeina vil knekke..
Huff, ble litt syt her, men måtte bare få det ut :)

Hvordan går det med dere andre på overtid?

Når det kommer til syt så er dette rette stedet! ;-)
Jeg hadde termin på søndag den 27. og skal også på overtidskontroll i morgen, er veldig spent på hva som vil skje, personlig så ønsker jeg ikke å blir igangsatt, men håper å bli strippet og at det kan sette i gang en naturlig fødsel.
Ble satt i gang med førstemann og det var fryktelig slitsomt og fryktelig vondt veldig lenge i forhold til andremann hvor jeg ble strippet 8 dager på overtid, 9. dagen startet riene og på formiddagen 10.dagen var han her. Vil mye heller ha det som sist gang enn å gå igjennom de helvetets riene som jeg fikk av igangsetting en gang til.
Vel det blir spennende å se hva de sier/ gjør både for deg og meg - masse lykke til! Håper det løser seg til det beste for deg. :-)

lykke til, til dere alle!!

vivanna skrev:
Skal noen av dere på KK i morgen? Det skal jeg:)

Nei, jeg skal på A-Hus. :-)

Ble strippet på fredag, går bare med maserier, hadde også termin 27. ;)
Er nok litt lagnt sør for min del, holder til i vesterålen :)

Lykke til alle sammen :)

Jeg va på kontroll på tirsdag, en uke etter termin. Ble strippa, kom igjen igår pga utmattelse, men fikk bare nåler og ny stripping. Er utrolig sliten, griner hele tiden og har vondt. Masse maserier. Men skal settes igang imorgen da.

Back
Topp