Heffalumpen
Glad i forumet
Var på A-hus på kontroll i dag akkurat en uke over termin... Alt vel med oss begge, så blir ikke igangsatt før fredag (det viste jeg forsåvidt..). Men ble strippa igjen - og gynekologen mente jeg kom til å føde i kveld!! Tror ikke på det egentlig for har fortsatt "bare" 3 cm åpning (samme som for en uke siden) og etter at jeg kom hjem han jeg knapt hatt en kynner - men vi får se.... Uansett "bare" 3 dager igjen til det garantert skjer noe, og det kan jeg leve med...
Fikk se 3D ultralyd av ansiktet til babyen, og selv om hun låg litt sammentrykt der nede i bekkenet ser det ut som det er ei søt lita jente vi får... Å se det bildet hjalp veldig på motivasjonen så nå kjenner jeg meg litt gladere enn jeg har gjort det siste dagene..
Fikk se 3D ultralyd av ansiktet til babyen, og selv om hun låg litt sammentrykt der nede i bekkenet ser det ut som det er ei søt lita jente vi får... Å se det bildet hjalp veldig på motivasjonen så nå kjenner jeg meg litt gladere enn jeg har gjort det siste dagene..