overtidskontroll hos jordmor

#Mamma#

Forelsket i forumet
Hun kjente på meg å jeg var ikke begynnt å åpne meg. Så hun kunne ikke strippe meg ::( kjenner jeg begynner å bli nervøs for fødselen. Er redd det skal bli som min første som varte lenge å var fryktelig vondt i å med at jeg gikk over med henne og. Gutter er vel litt større en jenter og.  Uff er vel ikke så mye å gjøre med det. må bare få det overstått.

huff, ikke noe gøy.. Men utrolig hva som kan skje bare over natten. Du er jo myk, så noen kynnere hjelper jo til på å lage en cm eller to.. :) Men vet jo aldri på forhånd, så ikke sikkert det blir like ille og lenge som sist. Lykke til...

Er spent selv på kontrollen jeg skal på i morgen, skal på sykehuset på UL.. Måle ungen, de misstenker at hun er stor siden jeg har lagt så mye på meg.. blææ! Det blir hvertfall spennende å få litt svar..

Helenemor.

Er rart hva som skjer når man plutselig står opp i det. Kroppen går inn i slags føde transe er det for meg i alle fall. Men etter 2 fødsler så vet jeg liksom hva som venter å de sier jo at 3 er noen luringer. Men siden de er så tett trøster jeg meg med at kroppen vet hva den skal gjøre.

Ja er utrolig greit å vite litt mer så slipper man å gå å lure. Bra du blir tatt inn på UL da. Er du høyt over på Symfyse målet da? eller er det bare vekt.?

Ja, jeg skal jo ha KS.. Men uansett om hun er stor, så er det kanskje greit for legene å vite, og kanskje dem tar henne ut bitte litt før. Hun ligger bare bittelitt over den streken, i uke 36, lå hun på 34cm. Så det er jo innenfor skyggelinjen. Men det var noen nye rettningslinjer dem måtte følge, hvis mor hadde høy vektøkning så måtte dem sendes til kontroll. :) Jeg veide 60, å nå veier jeg 88kg.. jippi!

Det er ditt tredje barna ja, samme her.. :) Spennende med en gutt da! Jeg har hele tiden tenkt at det blir vel lettere og lettere, men det blir det ikke.. hva er aldersforskjellen på barna da? Morsomt:)
Her er gutten eldst på 5 år, jenta på 4 år (11mnd mellom dem) og nå ei ny tuppe.. Blir det liv i leiern da. Selvom hakket ned til hun som kommer er jo greit da!

Helenemor

Ja men da er det litt godt å vite at du slipper å føde en sumobaby hvis hun skulle være stor :):)
Ja det skal bli liv i leiren her og.  Eldste jenten er 4 år lillesøster 2. Så her blir de tett. Men er like greit å bli ferdig men man står oppi det.. Veldig gøy å få en gutt til slutt:) Må ha en som kan holde styr på jentene :):)
Dine  var ganske så tett, men de har sikkert veldig kjekt i lag.

Back
Topp