Overtidskontr og stripping

Ormerods

Forelsket i forumet
Var på overtidskontr i dag, 8 dager over termin. Ad kr bra med mini og meg og ingen igangsettelse før torsdag. Fikk akupunktur og jordmor strippa meg. Noen som har erfaring med effekt av stripping? Hun fikk visstnok inn to fingre, men livmortappen var litt bakoverbøyd. Det sier ikke meg så mye....

I ettermiddag har jeg hatt tildels vonde tak med jevne og ujevne mellomrom, håper de har effekt og jeg slipper å bli satt i gang på torsdag:)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Har ingen erfaring med stripping,da min jordmor ikke gjør slikt,men håper det hjelper deg og at det snart blir baby på deg:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Bra at alt så bra ut :) to fingre er ikke så verst, her var det såvidt de fikk en liten fingertupp idag. Jo mer de kommer til, jo mer effekt kan strippinga ha, så den hjalp sikkert på! Håper takene tar seg opp for deg :)

Jeg ble strippet forrige gang. Vesla er født dagen etterpå :) men jeg fikk blødninger og sammentrekninger som vedvarte rett etterpå

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Det virka! På føden nå, moden i g riene tar seg opp, hurra for en dag med masse vondt!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Så bra det funka! Jeg ble tøyd igår. Hatt rier i hele natt men ga seg imorges. :/

Så spennenda:-) Lykke til:-)

Masse lykke til. :D

Ble strippet på overtidskontrollen på fredag. hadde 2 cm åpning å litt umoden. våknet lørdagsmorgen kl 8 med rier, så gikk slimproppen, å 8 timer etter var jenta født :)

Ble strippet på overtidskontrollen på fredag. hadde 2 cm åpning å litt umoden. våknet lørdagsmorgen kl 8 med rier, så gikk slimproppen, å 8 timer etter var jenta født :)
Gratulerer så mye:-)

Back
Topp