Overtids-arbeiden

Ariada88

Glad i forumet
Ja, da har veslegutten en dag til på seg da, før jeg jammen meg er på overtid!!!

Hvem hadde trodd det??!! [8D]

Men har egentlig "roa" fødselsmaset nå, rakk jo ikke å føde og komme hjem igjen til påske uansett, då da får vi bare vente og se [:)] Ribbena mine blir nok veldig glade når han kommer ut, men ellers så har jeg jo ingen plager heller, så får bare nyte de siste dagene og slappe av med Julie, før jeg får mindre tid til hu..

Får håpe babyen melder sin ankomst snart![:D]
Kjedelig å gå å vente sånn...

jammen!! Hvem hadde trodd dette? Håper han ikke drøyer det alt for lenge nå da.... det ville vært toppen av ironi om du måtte settes i gang om to uker[;)]

Masse lykke til!!!
Håper lillegutt snart finner veien ut!![:D]

Det hadde jeg aldri trodd. Håper lillebror tar til vett snart og bestemmer seg for å komme ut til verden.

Det hadde jeg aldri ventet! Rart hvordan ting snur seg slik!
Spennende tid fremover! Når har han tenkt å komme tro? hehe
Kos deg fremover og nyt det! Vet det er lett å skrive og ikke så lett å gjennomføre![8D][:D] Men skulle så gjerne ønske at jeg hadde klart det siste tiden med Aslak!

det er jo  faktik sykt at du har måttet gå så lenge..[:D] men en venninne av meg fødte første barnet i uke 30, og andre barnet 12 dager på overtis.. hun var helt frustrert.. for hun hadde da ventet i nesten 3 mnd..[8D]

håper lillebror snart finner veien ut![:D]

Han driver jo bare å tuller også da! [:-]

I går hadde jeg sammentrekninger med 4 min. mellomrom, og så stoppe det etter en time.. Heeeeelt rolig etterpå! Hehe. Tullegutten [:)]

Klarer egentlig å slappe av og nyte det nå, for jeg rakk han jo ikke til påske uansett.. Så da kommer han når han kommer. [:)] Skal på ny runde med modningsakupunktur i morra, og time hos jordmor

Han har det som plommen i egget tror jeg! Hehe. Ikke et eneste tegn på fødsel.. [:-]

Ny modningsakupunktur i morra gjør kanskje susen.. Men men.. Får jo lengre permisjonstid nå, eller gjelder det fra 3 uker før termin uansett??

ORIGINAL: Ariada88

Han har det som plommen i egget tror jeg! Hehe. Ikke et eneste tegn på fødsel.. [:-]

Ny modningsakupunktur i morra gjør kanskje susen.. Men men.. Får jo lengre permisjonstid nå, eller gjelder det fra 3 uker før termin uansett??

det gjelder fra tre uker før termin, for de tre ukene er så mor skal kunen hvile seg den siste tiden før fødselen... så om du føder tidlig som jeg har gjort begge gangene får man ikke de tre ukene... og om du føder sent så begynner den vanlige permisjonen å løpe på termindagen og man får i prinsipp litt mindre permisjonstid med barnet

Back
Topp