OVERTID

Tornerose43

Andre møte med forumet
Er nå 4dager på over termin. Dette er de lengste dagene i mitt liv.
Er det noen som har noen gode råd for hvordan jeg kan få fødselen igang????

Har dessverre ingen gode tips å komme med. Føler med deg...og håper noe snart skjer!!!

Gå en lang gå-tur eller ha sex, har jeg hørt skal hjelpe[;)]

Hadde sex for noen dager siden, men det virket ikke da. Kansje jeg får lure mannen min i kveld også hehe.

Ja, du får gjøre det[:D][:D]
Lykke til da....[;)]

Skjer det ikke noe så har du jo en unnskyldning for mer sex... [;)]

hehe ja (:

Har hørt at å spise kumle (raspeball) kan hjelpe til med å sette i gang fødselen. Så har du ikke noe annet å gjøre så spis det. Klem

Har hørt at lakris skal funke! [8|]

Kumle ja, nam det hørtes godt ut og (:

Vil han ikke ha sex med deg nå toveli? Det vil min, men jeg har bekkenløsning så det er ikke så utrolig godt akkuratt. Ender som regel opp med at jeg hyler au au au i plassen for å lage andre lyder....
Ååå det er så kjipt å gå på overtid alle andre jeg kjenner får babisene sine 2uker før termin. Feigt.

Ta deg en sykkeltur på en meget humpete vei. Det gjorde jeg for akkurat 5 år siden i dag, og i morgen fyller jenta mi 5 år...

Hei.
jeg gikk ti dager overtiden med min sønn, begynte å bli veldig utolmodig på sluttten, prøvde det meste uten at det hjalp. kvelden 11 Mai tok jeg to spiseskjeer med lakserolje.
kl. 11.04 12 mai kom gutten til verden.

hei!

Jeg har hørt at sterk mat, sex og avføringsmidler kan sette i gang fødselen. I tillegg kan det hjelpe å gå en lang tur(kanskje ikke så firstende nå når magen er så stor)

Lykke til!! Tenk at du om ikke lenge er MAMMA!!! Fantastisk!

hei..
Har hørt at en tur i marka skal gjøre underverker...
Hadde ei veninne som ble kvalm en kveld og spydde,og
da kom riene:)

har du prøvd lakserolje da???? det skal jo hjelpe.. alt med lakeris i og løp i trapper som bare det [:)][:)] men du skal se at barnet kommer når som helst nå..

Jordbær jordbær og mer jordbær!!!! Tanta mi "brukte" det begge gangene og det funka for henne [;)]

Hei du.
Jeg fødte 10 dager på overtid og vi prøvde mye, men tilslutt var det sex som funket for oss.

Klem

Har prøvd så mye nå.
Har tatt lakserolje 2ganger men fikk kun falske rier, kansje jeg ikke tok nok. Får hive ner på ei heil flaske neste gang.
Jeg har spist lakrisbåter og drukket bitter lemon.
I går hadde jeg sex etter rikshospitalets oppskrift, kan ikke si at det var så behagelig...
Jeg har gått rundt på shoping sentre, men det blir så dyrt i lengden.(klarer ikke bare å se)
Her om dagen kjørte vi tur i humpete terreng,
Hmm føler jeg har prøvd så mye nå...
Kansje babyen min rett og slett ikke vil ut.. I kveld skal jeg ut å bowle, kansje det gjør susen......

Ingen andre på overtid her eller?

Jeg har hørt at det skla hjelpe og masere mellom tommelen og pekefingeren. Eller jeg nhar hørt at en ikke skal gjøre det vist en er gravid, for det kan sette i gang fødselen.

Back
Topp