overtid....

smyga

Gift med forumet
er d ikke typisk...sambo sko komme hjem etter jobb idag og vær med oss,men så ringer han kl 16.10 og sier han må jobbe overtid idag siden han skal ha fri tor og fre....[:@]..det er så kjipt...jeg trenger faktisk litt avlastning jeg å...er ikke i tipp topp form,men...hele helgen va han vekke igår va han hjemme halv 11 og uka før der jobbet han overtid..og på tor og fre,ska han jobbe på onkelen sin hytte[&:] og i rom jula ska han å jobbe der ute,blir gal av den jobbinga hans..jeg har jo ikke et liv utenom her hjemme føles d som..får aldri tid til å gjør d jeg vil..høres kanskje ego ut...men av og t så blir jeg litt "lei"av å vær med adrian alene hele tia.akkurat nå har mi bare en bil,og den har han...off[&o]
blir litt ta fatt til tider...ikke missforstå,jeg elsker lille gutten min..men hvor er jeg liksom??[>:]
sorry,måtte bare ha d ut,og da ble det dere som fikk gjennomgå[8D]

Hmmmmm, høres ut som vi er sammen med samme gubbe!!!!! Her i huset er det enten jobbing eller hjelpe andre!!! Holder på å klikke av og til.. Skjønner godt at du er fortvilet!!!

Skjønner godt du blirl itt "lei" eg!! Er en god del aleine med Isabell eg og fodi det er mye overtid og seine kvelder!! Eg har heldigvis bil da så er ikke helt stuck hjemme[:)] Men vi er en gjeng som har startet klubb så da vet sambo at de kveldene er det UAKTULET med overtid for det er min kveld!![:D] Han driver heldigvis selv så da kan han styre det selv også

ORIGINAL: KaKe

Hmmmmm, høres ut som vi er sammen med samme gubbe!!!!! Her i huset er det enten jobbing eller hjelpe andre!!! Holder på å klikke av og til.. Skjønner godt at du er fortvilet!!!

jepp,min å...d er d som teller,eller når han kommer hjem,så kommer han ikke innom engang..går rett opp t min bror eller onkel og tar seg ei øl eller 4 og en del røyk[&:]kjempe koselig...NOT..han vet jeg ikke liker å sitte her alene hele tia...jeg hater å vær alene hjemme!!!
[:@]jeg har sagt d 100ganger,men han hører aldri etter...og beklager seg hver jæ...gang...fy altså...må bare få blåst d ut[8D]

ORIGINAL: KaKe

ORIGINAL: mamma88 og Sunniva

Skjønner godt at du blir irritert jeg[>:] Fortell han hvor skapet skal stå, og be han holde seg hjemme[8|] Finn på noe på kveldene, sånn at han må være hjemme med Adrian[:)] Sambo har jobbet en del overtid og hjulet andre, men når jeg sier fra at nå er det nok, så er han hjemme[;)] Syns det er greit at han jobber når jeg veit om det og det ikke er for mye jeg[:)]

jeg har prøvd[&o]men han sier at om han ikke jobber og tjener penger,så klarer mi oss ikke...så jeg er da mellom barken og veden føles d ut som...jeg gikk fra 17000 i mnd ned til 7000-8000 og d merkes godt..+ at mi fikk adrian...så jeg skjønner akk d..men det er bare d at han bruker de pengene med en gang han får de...til ting han har lyst på[>:]så om jeg sier d..så blir d som regel bare sure miner...og så sier han at d er greit,da får jeg begynne å jobbe...greit d,d er jo min store drøm og mål igjen,men akk nå er jeg midlertidig ufør pga denne dritt sykdommen[:@]
og d hjelper ikke at han skylder alt på penger,jeg sitter her med dårlig samvittighet for at jeg ikke er kompetent t å jobbe for øyeblikket..dette var ikke d livet jeg hadde sett for meg[:@]
greit at han jobber overtid på jobben av og t,og hjelper folk..men d trenger da ikke vær uke inn og ut??også ska han plutselig på fylla og d sier han samma dag eller kvelden før[>:]jeg er jo seff glad i han..men av og t så tennes lunta skikkelig[:@][:@]
han lovte å vær mer hjemme når adrian ble født,men han har vel egentlig fortsatt sitt gamle liv,jobbet kjempe mye før han ble født også.og de ukene etter fødselen da jeg hadde brystbet og ikke klarte å gå...så gikk han på jobb..æ måtte ringe mamma og pa måtte kjøre henne opp..nei..
blir veldig lei meg av dette,men han skjønner ikke d,og det er tungt..
er den samme regla om igjen om jeg sier noe... 

ORIGINAL: Susseline2

Uffda, Smyga[&o] Det var ikke noe særlig, du trenger jo ltt hjelp og støtte du også da[>:]

Når ser han gutten sin da?? Ettersom jeg forstår på deg, så er han jo veldig sjelden hjemme....
Kan han ikke sitte på med noen da, eller hans bror eller far kjøre og hente han noen ganger. Synes du skulle fått ha bilen noen ganger også da!!

Jeg har sprukket tror jeg[:@] Veldig snill og tålmodig du eller???[8D][:)]

Uffda, Smyga[&o] Det var ikke noe særlig, du trenger jo ltt hjelp og støtte du også da[>:]

Når ser han gutten sin da?? Ettersom jeg forstår på deg, så er han jo veldig sjelden hjemme....
Kan han ikke sitte på med noen da, eller hans bror eller far kjøre og hente han noen ganger. Synes du skulle fått ha bilen noen ganger også da!!

Jeg har sprukket tror jeg[:@] Veldig snill og tålmodig du eller???[8D][:)]

jeg er nok jævla dum snill ja,og det vet sambo veeeeldig godt.og han vet jeg er her uannsett...tålmodig er jeg som regel og går og håper på forandring hele tia,selvom jeg innerst inne vet d ikke kommer til å skje[&o]
nei,han ser han kanskje noen timer i uka,hender han kommer hjem og spiser og går igjen,ellers så er d ikke mye i ukedagene og ikke no særlig på lørdagen heller,hender han er hjemme litt på søn,men da er mi som regel oppe hos svigers eller hos hans bror eler noe sånn..mi har to biler,men den ene må fikses,og d har han ikke tid til nå[&o]så jeg får vente..
skal ha bilen imorra da[:)]  men kjipt for adrian å,selvom han er en pappadalt når han først er hjemme,så det nyter jeg[;)]men kjipt å aldri få gjort noe alene...mamma og pa stiller jo alltid opp,men jeg syns d fins grenser..og de er som sagt periodealkiser...og svigers er alltid opptatte,og svigerfar er jo å alkis...så ikke så mange å velge mellom..min bror og de har 2unger,så selvom jeg alltid har stilt opp for de,så orker ikke de 3"mann"liksom...så..sånn blir d...[&o]

Nå ble jeg lei meg på dine vegne[&o] Du virker så snill og god og så blir du behandlet sånn[:o]

Sender deg en klem og håper han slabbedasken av en sambo tar til vettet snart!!!!!!!!!!!!!!!!!

tusen takk[:)]føler meg ganske snill[8D]
ja,håper på d..men heller lite tvilsomt..greit han er et arbeids jern..men han burde jo tenke litt på oss au,er nå mine meninger[>:]jeg hadde ikke hatt samvittighet til d...men så er visst jeg overfylt med samvittighet sier han???[8|][:-][&o]

åååå kjenner meg sååå godt igjen!!!!!!!!! bare at sambo jobber ALDRI 8 timers dag....[:@] mer 10-16 timer hver dag [:'(][:@][&:] Men nå skal vi har fri i gode to uker sammen [:D] Gleder meg!!! [:)][8D][:D][;)] Kos dere på torsd og fred [:)]

Back
Topp