Overtid

MalinAn

Andre møte med forumet
Når ringte dere sykehuset for å få time til overtidskontroll? :)

Da jeg var hos legen min for to dager siden så spurte han meg om jeg hadde kontaktet sykehuset for kontroll. Jeg hadde egentlig tenkt til å vente med å ringe til fredag, men lurer på om jeg skal ringe i dag.

Jeg er i dag 40+6, så jeg er ikke mange dagene over.

Må det ha gått 7 dager før man får time, eller har noen her fått time før?:)

Hos meg er det jordmor som ringer og hun ringer på siste time før termin for å få time til overtidskontroll mellom 5 og 11 dager over (alt ettersom når det er kapasitet regner jeg med)

Her (Trondheim) må man ringe selv. Ringer på dag 6, får kontroll dag 7.

Fikk beskjed om å ringe på mandag. Hadde termin i går

Jeg skal på kontroll til jm en dag etter termin, hun sa at hun da ville bestille overtidskontroll på sykehuset. Og de tar det når de har kapasitet innen ei uke etter termin.

Tusen takk for svar alle sammen! [emoji5] Jeg ringte sykehuset nå, så fikk jeg både time hos jordmor og fødselslege i morgen. Jeg ønsker ikke å bli satt i gang, men det er veldig betryggende med en ekstra kontroll kjenner jeg [emoji5]

Lykke til alle sammen! [emoji5]

Tusen takk for svar alle sammen! [emoji5] Jeg ringte sykehuset nå, så fikk jeg både time hos jordmor og fødselslege i morgen. Jeg ønsker ikke å bli satt i gang, men det er veldig betryggende med en ekstra kontroll kjenner jeg [emoji5]

Lykke til alle sammen! [emoji5]
Lykke til du også!

Når ringte dere sykehuset for å få time til overtidskontroll? :)

Da jeg var hos legen min for to dager siden så spurte han meg om jeg hadde kontaktet sykehuset for kontroll. Jeg hadde egentlig tenkt til å vente med å ringe til fredag, men lurer på om jeg skal ringe i dag.

Jeg er i dag 40+6, så jeg er ikke mange dagene over.

Må det ha gått 7 dager før man får time, eller har noen her fått time før?:)
Sniker fra annen termingruppe :) Med min første så måtte jeg ringe inn selv, var på overtid på en fredag, men de gjør ikke noe i helgen mtp igangsetting, så måtte vente til tirsdag, da det ikke var ledig for igangsetting på mandag... så hvis jeg var deg,så hadde jeg ringt selv nå.

Back
Topp