Overtid...

Mamma til 2:)

Betatt av forumet
Novemberlykke 2016
Flere som er på overtid? Er på dag 6 jeg å nå er jeg skikkelig lei. :hungover: Har vært på 2 overtidskontroller i denne uken å jr koser seg i magen. :happy: Skal på ny kontroll på søndan om han ikke har kommet ut. Har hadd brunt slim i går og litt i dag da, så håper det skjer noe snart :) Storesøster kom 1 dag før termin, så jeg hadde håpet på at lillebror ville gjøre det samme, men så feil tok jeg. :hungry:

Jeg er offisielt en dag på overtid, men mener selv jeg er 39+5 i dag.
Venter gutt etter to jenter. Jentene er begge født 39+0 og alle venninnene mine sier gutter bruker lengre tid :p

Overtid dag 2, men føles som evigheter. Rart når den termindatoen kom og gikk, da ble jeg plutselig veldig ivrig + litt nervøs.. håper på føding i helga

Har termin i dag å lite tro på at han kommer med det første.
Har vel ikke "lov" å klage helt enda, men følt meg lei i par uker allerede. Heldigvis ikke flere uker man skal vente lenger nå :D

Jeg er offisielt en dag på overtid, men mener selv jeg er 39+5 i dag.
Venter gutt etter to jenter. Jentene er begge født 39+0 og alle venninnene mine sier gutter bruker lengre tid :p[/QUOTE
Har mange venner som har fått gutter før tia, men her stemmer det at han bruker lenger tid :p

Var det de som ville sette deg i gang, eller fikk du bestemme selv?
Lykke til :-)
Dei ville det, men spurte meg om eg hadde ting med og om det var Ok. Bedre å begynne i dag enn å ta det over helga , bagen var med på Overtidskontroll :) tenker når de også spør, så bør man .

2 dager på overtid i dag og det er helt fryktelig tungt!! Jeg er så ubegripelig lei :( jeg hadde trodd han skulle være her nå.... jeg har gått med maserier/regelmessige vonde kynnere, nedpress, dårlig mage, lyskesmerter, hovent ansikt (jeg ser jo ikke ut!) og alt har tydet på at han har vært rett rundt hjørnet i snart to uker! Holder på å bli sprø. Også kan jeg risikere å gå hele 9 dager til :(
(Dette ble en skikkelig klage-post, beklager! Måtte få det ut)

Da kan jeg vel melde meg inn her jeg og. 1. dagen på overtid, men kjennes ut som flere uker:p
Nå er det på tide å komme ut

Back
Topp