Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen andre som er på overtid?
Jeg er 1 dag på overtid i dag:-(
Fødte første baby 1 uke før tiden, så kjenner jeg er skuffa:-(
Er på dag 8 over, er på sykehuset i håp om at de får fortgang på det her... Ikke funka på et døgn enda...
Håper det skjer noe snart, i begge våres leirer!!41+2 var på overtidskontroll og ble tøyd men ingen tegn enda.annet en murringer og rier som aldri blir sterke nok. Er moden så de tar vannet på onsdag om han ikke kommer før☺☺☺☺
Ja det kan du si.er ganske utolmodig no.vil se det lille nurketHåper det skjer noe snart, i begge våres leirer!!
Endelig!! Nå er riene begynt. Da er hun på vei!Ja det kan du si.er ganske utolmodig no.vil se det lille nurket
Å spennende ...håper det går fort.her går det passe treigtEndelig!! Nå er riene begynt. Da er hun på vei!
Vet ikke hva jeg skal si. Er fortsatt hjemme, det går tregt. Slimproppen gikk akkurat, men det har jo ingenting å si. Venter fortsatt på de tre lange riene ila ti minutter.. Ahh.. Frustrerende !!Å spennende ...håper det går fort.her går det passe treigt
oi spennende. Men no kjer det snart☺Vet ikke hva jeg skal si. Er fortsatt hjemme, det går tregt. Slimproppen gikk akkurat, men det har jo ingenting å si. Venter fortsatt på de tre lange riene ila ti minutter.. Ahh.. Frustrerende !!