Overtid

Magnolia•

Flørter med forumet
Noen andre som er på overtid?
Jeg er 1 dag på overtid i dag:-(
Fødte første baby 1 uke før tiden, så kjenner jeg er skuffa:-(

Jeg fikk begge jentene en uke før termin... Og lillemann kom 1 dag etter termin så jeg skjønner d! Selv om d var bare var en dag så var jeg veldig ferdig i uke 39:p trur man bare blir innstilt på d når man har fått før tidligere.

Jeg fikk første 37+6 andre 40+5 no er jeg 40+4 er så lei holder på å bli koko.gått med falske rier i over 1 uke no. Avflatet mormunn og 1 til 2 cm åpning i 2 uker

Hehe.. :P Sånn er det bare.. :P Har gått over tiden med alle tre jeg.. :) Trodde faktisk alle tre skulle komme før tiden, men det var ønskehåp - 9 dager med første mann, 2 dager med andre mann og 12 dager med tredjemann ( satt i gang ved at de tok vannet mitt, kom inn med 3 cm åpning og rier uten virkning ). Var lei jeg og, men til slutt så fant jeg meg i det, og gjorde det positivt for meg selv og kroppen - spesielt med siste hvor bekkenet var helt løent.. Klarte ikke gå, klarte ikke sitte, klarte heller ikke ligge normalt så lå i rede på senga - Tvang meg selv til å vaske, tvang meg selv til å gå turer.. :P Kan tru jeg var grinete.. :P

4 dager på overtid her. kjenner ikke noe rier , slimproppen har ikke gått, ingen blødninger, ingen fostervann.

Her er det bare smøre seg med tålmodighet. Overtidstime på fredag. Vi var på en UL nå på mandag og da så alt bra ut. Bra med fostervann, hjertelyden var fin og bevegelser var fine.

Jeg er tung, tjukk og lei og greier ikke gå så mye pga vondt i bekkenbunnsmuskulatur, knær og i ankelen ( som jeg har en skade i). Så da kjeder jeg meg litt og.

Jeg skal lage deilig kjøttsuppe i dag tenkte jeg og komme meg i bassenget en tur i morgen ( greier jo ikke gå dit lenger, men det er så utrolig deilig være i vann. Da føler jeg meg mye lettere og mer normal rett og slett.)

Mulig jeg begynner sy på et babynest til, får se om jeg orker.

Ellers "jager" jeg mannen ut for å kose seg litt i finværet og snøen slik at han får rast litt fra seg. Utrolig kjedelig for han bare å sitte å holde meg i hånden hele tiden når jeg likevel ikke kan gjøre noe. Da vet jeg også at han vil være der mye mer for meg nå når jeg snart trenger han og ikke minst i godt humør.

Han er en super støtte og hadde jeg bedt han om det, ville han blitt hjemme, men det syns ikke jeg er riktig så lenge jeg ikke trenger han. Han er supersporty og elsker å være ute, så må tenke litt på han også.

Så vet jeg at han elsker meg for det og :joyful:. Kommer bestandig hjem med et stort glis og koser med meg resten av dagen.

Er på dag 8 over, er på sykehuset i håp om at de får fortgang på det her... Ikke funka på et døgn enda...

Er på dag 8 over, er på sykehuset i håp om at de får fortgang på det her... Ikke funka på et døgn enda...

Har de begynt med igangsettelse?

Ja, tipper du er temmelig lei. Merker at hver dag er mer tyngende enn den forrige, så da tipper jeg du er veeeeldig klar for å treffe bebisen din ja.

Godt at det ikke bare er meg:-) hjelper litt på humøret når jeg hører at andre er i samme båt:-)

Jeg fikk første uke 39+4, men måtte bli satt igang denne ganga 11 dager på overtid. Burde faktisk ikke vært lov. :p

4 dager på overtid:-(

Er 40 + 5 i dag... fikk førstemann 40+4 , så litt mer gravid den gangen her.... prøver å holde motet oppe!

41+2 var på overtidskontroll og ble tøyd men ingen tegn enda.annet en murringer og rier som aldri blir sterke nok. Er moden så de tar vannet på onsdag om han ikke kommer før☺☺☺☺

41+2 var på overtidskontroll og ble tøyd men ingen tegn enda.annet en murringer og rier som aldri blir sterke nok. Er moden så de tar vannet på onsdag om han ikke kommer før☺☺☺☺
Håper det skjer noe snart, i begge våres leirer!!

• Liker
Reactions: nat
40+4. Ganske utålmodig nå :p

Å spennende ...håper det går fort.her går det passe treigt
Vet ikke hva jeg skal si. Er fortsatt hjemme, det går tregt. Slimproppen gikk akkurat, men det har jo ingenting å si. Venter fortsatt på de tre lange riene ila ti minutter.. Ahh.. Frustrerende !!

Vet ikke hva jeg skal si. Er fortsatt hjemme, det går tregt. Slimproppen gikk akkurat, men det har jo ingenting å si. Venter fortsatt på de tre lange riene ila ti minutter.. Ahh.. Frustrerende !!
oi spennende. Men no kjer det snart☺

Back
Topp