Overtid...

Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det, jeg har termin på mandag, og har fått disse meldingene et parr uker nå, opptil 10 om dagen, om han ikke kommer snart, "kjenner du ingen ting" "jeg har en følelse av at han kommer i dag" "ikke noe fødsel enda?" "Nå kan han vel komme vel?" jo, gjerne det, jeg tror kanskje at jeg som går og er utrolig sliten er litt mer lei av å vente, de mener nok ikke noe vondt med å mase, men jeg blir så forbanna når de gjør det, for om han hadde vært født så hadde vi sagt det antar jeg, men det er vel like greit å spørre kanskje, i tilfelle vi glemmer å informere om det største som noen gang har skjedd oss!! Kjenner det krever så mye ekstra energi. Jeg har telefonen på lydløs, sover ganske mange ganger om dagen og svarer da ikke umiddelbart, ikke før jeg gidder, men om jeg da ikke svarer i løpet av 5 min så begynner de å ringe rundt for å høre om det er andre som har hørt at det har skjedd noe, og da får jeg enda flere meldinger og enda flere telefoner -.- Skjønner hvordan det må være for deg som går på overtid i tillegg
Her er det omvendt, ingen som maser. Alle sier h☆n kommer når h☆n er klar :)
Jm sier "du vet vel når han kommer, og det er på bursdagen sin" :D

Back
Topp