Overtid..

Bkno0816962

Flørter med forumet
Jaja, så er jeg 8 dager på overtid :(
Var på overtidskontroll på sykehuset i går å det ser ut som at baby koser seg inne i magen. Livmortappen min va 3 cm å hadde bare en cm åpning. Så jeg er relativt umoden. Utrolig slitsomt! :( det tærer på humøret mitt og alt. Samboeren min drar bort på jobb i nord Norge å blir borte i 2 uker nå på onsdag, det stresser meg veldig! Pluss at bekjente å familie ringer, sender meldinger å snapper meg KONSTANT om baby har kommet, blir bare enda mer stresset av det! Jeg ble strippet i går på sykehuset (JM sa hun tok godt i slik at sambo kanskje rekker å se henne før han drar, auu) og i går kveld kom slimproppen men har ikke noe kynnere/rier i det hele tatt. Torsdag skal jeg bli satt i gang med ballong. Noen som har erfaring med det? Gjør det vondt?

ImageUploadedByBV Forum1454336039.907628.jpg

Hei! Føler så veldig med deg. Jeg fødte i går. 8 dager etter termin. Det er veldig tungt å gå over tiden. Jeg var også umoden. Faktisk enda etter riene startet.
Nå skjer det vel når som helst tenker jeg. Han rekker vel å bli med på det :-)

Sikkerlig synd å høre.men det finnes håp. Jeg hadde 1 cm åpning og skulle bli satt i gang en uke etterpå. Men fødte to dager etter på. Så la oss håpe at spiren kommer før onsdag

Jeg var veldig umoden og ble satt igang i uke 38 med ballong. Ballongen gjorde meg ingenting. Den hang bare der. Synes det å få instrumentet inn var verre enn å få satt inn ballongen.

Uff, sliten av bare en dag over her, så skjønner du er sliten av 8 dager ja :( Håper det skjer noe plutselig hos deg :)

Back
Topp