Overtid

Hvordan får dere dagene til å gå..? Går som regel greit, men plutselig kommer en slik maktesløshet og følelse av å være så lei av svangerskapet at det ikke er til å holde ut.. Prøver å motivere meg selv, og worst case er det "bare" 10 dager til jeg blir satt i gang, men det er så lenge til :o ...

Hvordan får dere dagene til å gå..? Går som regel greit, men plutselig kommer en slik maktesløshet og følelse av å være så lei av svangerskapet at det ikke er til å holde ut.. Prøver å motivere meg selv, og worst case er det "bare" 10 dager til jeg blir satt i gang, men det er så lenge til :o ...

Det er forferdelig hvor lange dagene blir når man går sånn. Jeg fikk gutten min i går kl 06.04. 8 dager etter terminen. De siste tre ukene har vært forferdelig lange. La oss bare håpe det starter snart. Det er ikke gøy å bli igangsatt heller.

Det er forferdelig hvor lange dagene blir når man går sånn. Jeg fikk gutten min i går kl 06.04. 8 dager etter terminen. De siste tre ukene har vært forferdelig lange. La oss bare håpe det starter snart. Det er ikke gøy å bli igangsatt heller.

Oi, 8 dager er drøyt... Skjønner godt det må ha vært slitsomt for deg.
Har virkelig et ønske om at kroppen skal finne ut av dette selv, å bli satt i gang er ikke noe ønskelig nei.. Håper det skjer noe hos oss resterende snart nå :-)

Rart hvor uutholdelig ventetiden plutselig blir. Jeg har vært forberedt gjennom hele svangerskapet på å bli satt i gang før tiden, mtp komplikasjoner i tidligere svangerskap. Denne gangen har alt forløpt normalt, og plutselig er jeg en (snart to!!) dager over termin. Bah... Man må vel bare sove og slappe av. Lenge til man kan det igjen på samme måte...

Back
Topp