Overtid...

Delur4

Blir kjent med forumet
Ja, så var termin passert.. Ingen tegn til fødsel. Babyen ligger høyt. Ikke mulig å kjenne for jordmor.

Må nok regne med å vente ei stund til. Overtidstime på sykehuset er bestilt, og all oppfølging av lege/jordmor er nå opp til sykehuset visst nok...

Veldig lei på kveldene. Dagtid går gjerne bedre. Vi får se hva dagen idag skal fylles med. Hører ungene er oppe hvertfall. :)

Med termin i morgen så er det stor sjans for overtid her også. Min ligger også høyt.

Hvor mange har du fra før? De sier jo at nummer tre er en luring som lar vente på seg. .. :-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så kjedelig....

Min baby lå høyt for en uke siden, jeg har da imellomtiden krabbet på gulvet, stått på huk og vugget... Denne uken lå hun så langt nede at jm ba meg ikke være i for mye aktivitet....

Ønsker deg lykke til med ventetiden, og håper den ikke blir for lang!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Det er både tungt og frustrerende når enn går over termin. Håper du finner ro og klarer å ha det som bra som bare det på slutten.
Når har du fått overtidskontroll da?

Du får all min medlidenhet med å gå på overtid :( Liten trøst i å fortelle at det uansett ikke er mange dagene til du har bebis i armene <3

Ja, å gå over termin er tungt og kjedelig. Men det er like vanlig som å føde før termindatoen, men ikke så lett å trøste seg med det!

Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk

Masse lykke til! Jeg gikk 13 dager over forrige gang.. Forstår at en kan bli lei .. Smør deg med tålmodighet og tenk at innen "bare" 10 dager (over termindato) er babyen din hos deg!! Dét er ikke lenge til!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Du får all min medlidenhet, gikk over termin med første. Det tror jeg var den lengste uka i mitt liv! Håper du snart har babyen din her :)

Overtid dag 1 her:confused:
Skal til jordmor på mandag så da får jeg nok vite om baby ligger lavt, selv om jeg syntes det ser ut som om magen har falt.
Litt skuffet at murringen jeg hadde i magen er borte og generelt formen er bra, kan fort bli litt overtid her også

Barn nr 4, svangerskap nr 3. Så tenker nok at nr 3 er lur ja. Gikk over med første, ca 5 dager. Andre var tvillinger, de kom 4 uker før.

Formen er ganske bra. Tror ikke det skjer med det første. Men: kjenner daglig liv. Så er ganske fornøyd egentlig:) trodde lenge at det skulle komme så altfor tidlig. Så er glad jeg får en fullbåren baby denne gangen.

Ja, så var termin passert.. Ingen tegn til fødsel. Babyen ligger høyt. Ikke mulig å kjenne for jordmor.

Må nok regne med å vente ei stund til. Overtidstime på sykehuset er bestilt, og all oppfølging av lege/jordmor er nå opp til sykehuset visst nok...

Veldig lei på kveldene. Dagtid går gjerne bedre. Vi får se hva dagen idag skal fylles med. Hører ungene er oppe hvertfall. :)

Som om jeg skulle sagt det selv! Min ligger også høyt oppe..

Ikke over med andre ord:)

Jeg syns det går greit å vente, men ikke når jeg ikke får sove. Soloppgangen er ikke så fin å se på, når man kjenner på alt som kan kjennes på av ubehag og skuffet konstaterer at det tross alt ikke er vondt nok;)

Due date is here! Men ikke vondt what so ever :-P

Back
Topp