overtid??

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Nei no altså... send mæ fødestøv!!!
Regne m d bli vel overtid her no.. termin i mårra å virke som baby har d aaaaltfor godt der inne!!
Ka e vel oddsen for att baby kommer på termin når storesøster gjorde d?? :-p

Ligg bare på sofa å late mæ i dag mens frøkna e i bhg.. ka dåkker gjør? Skjer d nokka??

Imorga er jeg ivertfall på overtid, som aaalltid! Kroppen glemmer jo hva den skal gjøre her, har gått bare mer og mer over.. Redd for igangsetting og styrtfødsel med drypp som sist :( Faen det var jævlig, doble rier, blodspruten stod etterpå! JaaaJAJAJA flink å skremme meg selv.. ffs..

Imorga er jeg ivertfall på overtid, som aaalltid! Kroppen glemmer jo hva den skal gjøre her, har gått bare mer og mer over.. Redd for igangsetting og styrtfødsel med drypp som sist :( Faen det var jævlig, doble rier, blodspruten stod etterpå! JaaaJAJAJA flink å skremme meg selv.. ffs..

Når va termin? Håpe du får en bedre opplevelse eenn sist, hørtes ikkje no særlig ut!

Ah krysse fingrene for at det skjer noe snart da:). En uke til termin her så må vel belage meg på litt venting enda regner jeg med. Skal snart gå over i oktgruppa tror jeg så jeg slipper å lese her om alle som har født;). Hehe Neida.

Sender deg alt fødestøvet jeg har, og satser på at jeg får en mld i natt! :D

Har fortsatt noen dager til termin men har tippet på 18. hele svangerskapet ig det er jo i morra.... Føles ikke som noe skjer her, bare disse samme maseriene og kynnerene....
Skal til jordmor nå, forhåpentligvis på siste kontroll.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Termin på torsdag! Regner med overtid her også, for her er det bare masse tullekynnere :(
Hadde litt høyt BT på kontroll idag, så hadde håpt legen ville sende meg på kontroll, men neida! Bare ny legetime på torsdag :(
Ønsker også masse fødestøv!
Storesøster har bursdag på søndag (blir 6), så vil absolutt ikke føde da!!

Bloggen min: http://dethvitegamlehuset.wordpress.com

BV-appen ❤

Ah krysse fingrene for at det skjer noe snart da:). En uke til termin her så må vel belage meg på litt venting enda regner jeg med. Skal snart gå over i oktgruppa tror jeg så jeg slipper å lese her om alle som har født;). Hehe Neida.

Haha.. kanskje d e dit æ å må gå? Neeei huff!

Har fortsatt noen dager til termin men har tippet på 18. hele svangerskapet ig det er jo i morra.... Føles ikke som noe skjer her, bare disse samme maseriene og kynnerene....
Skal til jordmor nå, forhåpentligvis på siste kontroll.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Åh ja her e d å baaare mas.. syns d kan gå over t å bli skikkelig ondt så man bli ferdig å får premien sin :-D

Back
Topp