Overtid......

JKA

Andre møte med forumet
Hei. Noen flere? Jeg er så sinnsykt lei nå, ikke bare fordi jeg vil bli kjent me babyen, men pga alle smertene/plagene de siste 14 dagene. Hadde termin 14.januar, og var hos jordmor for siste gang i dag - ingen modning...... blæhhhh!!! Skal på overtidskontroll på sykehuset på mandag. Noen som har vært igjennom dette? Nå kommer alle de destruktive tankene som kan komme....kanskje jeg må settes i gang, blir smertene da værre, og fødselen lengre, og i verste fall; må jeg ta keisersnitt? Men, alt i alt er jo selvføleglig det viktigste at lillegutt har det bra der inne (noe han sannsynligvis har!!), og at han kommer ut frisk og rask - uansett når og hvordan.....

Uff.. Det høres ikke noe gøy ut! Føler masse med deg.
Jeg har ikke termin før 7.mars jeg da, men skrekken er å gå masse på overtid.
Som førstegangs-fødende er jo sannsynligheten der.
Men du får tenke sånn at han kommer nok når han er klar [;)].
Ønsker deg lykke til!

Takk for det! Det er ikke selve overTIDEN som er verst, men at jeg føler at smertene ikke er til for noe viss du skjønner... Ja, ja, positive tanker er nok viktige nå!!!!

jeg ble satt på modningskur, dvs stikkpiller 14 dager over termin. fikk to piller også begynte riene. kunne ikke hatt en bedre fødsel. riene de første tre timene var ikke spes ubehagelige men gav meg tre cm åpning. så bar det på føden og etter fire timer til var gullet ute. Kan selvsagt ikke si at d blir sånn for deg for mange av dem som lå på obs post på sykehuset hadde lagt på modningskur i flere dager. Men jeg har bare positivt å si om igangsetting!! Så lykke til. det går bra.

Takk for tilbakemeldinger! Godt å høre at dere har hat t positive erfaringer rundt det! Gleder meg veldig til å komme igang nå, og få prinsen på UTSIDEN av kroppen!

Back
Topp