Overtid

feelunique

Flørter med forumet
Fy flate, nå er jeg såå lei..
Fjerde dagen på overtid :(

Flere som er på overtid og er like lei som meg??

Jeg er ikke på langt nær overtid (er i uke 36 + ) men gikk 12 dager over før de satte meg i gang sist når jeg ventet nr |1 og han kom ikke før 13 dager på overtid, så jeg vet godt hvordan du har det. Kjempekjedelig.Man  henger seg litt vell mye opp i termindatoen, men kan fort gå en stund over, og da bare går man og venter hehehe..

Trøst deg med at det ikke er veldig lenge før babyen din er her, enten om det skjer av seg selv eller du blir satt igang :)

Hilsen meg som venter på tvillinger som absolutt ikke har tenkt p komme ennå.. :o)

cayia skrev:
Jeg er ikke på langt nær overtid (er i uke 36 + ) men gikk 12 dager over før de satte meg i gang sist når jeg ventet nr |1 og han kom ikke før 13 dager på overtid, så jeg vet godt hvordan du har det. Kjempekjedelig.Man  henger seg litt vell mye opp i termindatoen, men kan fort gå en stund over, og da bare går man og venter hehehe..

Trøst deg med at det ikke er veldig lenge før babyen din er her, enten om det skjer av seg selv eller du blir satt igang :)

Hilsen meg som venter på tvillinger som absolutt ikke har tenkt p komme ennå.. :o)

Ja, man henger seg kanskje litt for mye opp i termin datoen.. Men, man forventer liksom at noe skal skje snart da.. ;) hehe..
Er i uke 41 idag, så han trives nok godt.. Kontroll på sykehuset på torsdag, så da får vi se da hva de sier der..

Lykke til med tvillinger, så spennende :)

Forstår deg veldig godt. Gikk 6 dager over med nr 1 og 13 dager (ble satt i gang) med nr 2.

Nå er jeg på 3.dag overtid. Men jeg er veldig innstilt på at jeg har "lange" graviditeter og stresser derfor ikke. Hadde heller vært stresset hvis han plutselig hadde kommet 1-2 uker før terminen.
Prøv å ikke tenk på datoen men nyt den siste tiden :) Strikk noe til babyen eller les en god bok, gå til frisøren eller handle klær til deg etter fødselen......lykke til :)

Back
Topp