Overtid...

Chantii

Betatt av forumet
Ja, nå er jeg snart en uke på overtid og jeg føler ikke at det er noen fødsel som nærmer seg. Formen er bedre enn på lenge og bekkenløsningen er ikke så plagsom. Det frister faktisk å ta seg en treningsøkt :-)
Jeg har masse overskudd og sover kjempegodt på natta.
Men det som stresser meg er maset fra alle andre om hvor lei jeg sikkert er og at jeg har fått fødeansikt og en diger sprekkeferdig mage.... hver dag jeg leverer gutten min i barnehage får jeg kommentarer på at har ikke du født enda...
Jeg tar litt modningsakupunktur, men er ikke så glad i de nålene. Dere som har blitt strippet, gjør det vondt? Hva er det egentlig jordmor gjør?

Får høre det samme når jeg leverer storesøster i barnehagen. Hvertfall når terminen var i går. Men jeg er lei, så håper han kommer ut snart[:)]

Jeg ble strippet sist gang og da gikk hun inn i "høna" og gravde noe sinnsykt. Jeg hadde veldig vondt. Blødde litt etterpå og endte med å få rier av det.

Så bra du føler deg så i form! Nå kommer nok gullet snart, siden du har så mye energi[;)] Irriterende med kommentarer, fikk mye det sist, gikk to uker over[&:] Var så sint til slutt at jeg nesten slo ned en nabo, hehe (hadde ikke gjort det, men det fristet veldig[:D])

Back
Topp