Overtid med førstemann=overtid med nr 2?

Barberina

Andre møte med forumet
Jeg lurer litt på om det er sånn at hvis du har gått over med førstemann så kan du regne med å gå over med andremann? Jeg gikk 12 dager over med sønnen min, han er 11 år nå, og regner nesten med å gjøre det med nestemann også. Hvordan er det med dere som har flere barn, og gått over, har dere da gjort det med de andre også?

11 dager over termin med førstemann..... 11 dager FØR termin med andremann.... og PÅ termin med tredjemann ;)

Jeg har ikke gått overtid. Men min bestevenninne som fødte førstemann samme mnd som meg sist gikk 6 dager over, hun hadde termin for to dager siden på barn nr2 og frøkna vil ikke ut [emoji28]

Jeg lurer litt på om det er sånn at hvis du har gått over med førstemann så kan du regne med å gå over med andremann? Jeg gikk 12 dager over med sønnen min, han er 11 år nå, og regner nesten med å gjøre det med nestemann også. Hvordan er det med dere som har flere barn, og gått over, har dere da gjort det med de andre også?
Jeg tenker som deg. Gikk 13 dager over termin sist, måtte settes i gang 3 ganger før fødselen startet. Regner med å gå overtid nå også. Min mor gikk overtid med alle oss 4.

Jeg gikk 7 dager over med førstemann og forventer vel egentlig å gå over denne gangen også da det er normalen blant damene i familien. Jeg er kroppslig mest lik min fars side, der har mine tre tanter til sammen 10 unger samtlige født minimum 5 dager over. Jeg var tidlig forbredt på overtid sist, men hjelpe meg, det er de lengste 7 dagene i mitt liv :p

Lurer på det motsatte [emoji13] Mini kom 14 dager før termin, lurer på om nr 2 gjør det også? Kjedelig å være innstilt på det, for da kan man fort ende opp med å gå 3+ uker på "overtid"...

Lurer på det motsatte [emoji13] Mini kom 14 dager før termin, lurer på om nr 2 gjør det også? Kjedelig å være innstilt på det, for da kan man fort ende opp med å gå 3+ uker på "overtid"...
Ei venninne fikk førstemann 8 dager før termin, mens 2.mann kom 11 dager over...

Ei veninne av meg gikk 8 dager over med nr.1 Nr.2 kom 5 uker for tidlig..så det kan gå begge veier ;)

Viss du vil så kan du spørre jordmor Katrine fra Libero om det :)
Trykk her for å skrive inn spørsmål

Ei venninne fikk førstemann 8 dager før termin, mens 2.mann kom 11 dager over...

Jupps. Så må nok forvente det verste, så blir man ikke så skuffet å lei.

En venninne av meg forventet å føde prematurt. Alle i familien hennes er premature. Type 1-3 mnd prematur. Hun gikk 10 dager over. Gjett om hun var lei da. Gikk over en mnd å forventet å føde når som helst [emoji85][emoji85][emoji85]

Så det her kan igrunn gå begge veier skjønner jeg, men håper jo jeg skal slippe 12 dager over denne gangen såklart [emoji23] Det var 12 lange og tunge dager[emoji12][emoji1365]

3 dager på overtid med første, satt i gang på termindagen med andre og 7 dager på overtid med tredje. Så jeg regne med å gå på overtid nå og[emoji23]

13 dager over med første, satt igang 11 dager over på andre. Regner ikke med å føde før tiden [emoji23]

Akkurat det gjorde jeg. Første mann kom 14 dager før termin. Men andre mann kom to uker etter termin.. det var 4 lange uker.. :p

Akkurat det gjorde jeg. Første mann kom 14 dager før termin. Men andre mann kom to uker etter termin.. det var 4 lange uker.. :p

Ånei [emoji85][emoji85][emoji85] jeg prøver alt jeg kan å innstille meg på at denne kan komme etter termin, men er ikke så lett når forrige kom så tidlig og greit

Jeg fødte på termin med litlå så lurer veldig på hvordan denne blir [emoji44] har ikkje så lyst å gå overtid men må jo bare det hvis h*n ikkje vil ut[emoji58] krysser fingrene for termin denne gang og [emoji23]

Førstemann kom åtte dagar før termin og andremann ti dagar før...blir sikkert stressa om eg går til termin [emoji23]

Førstemann gikk jeg 16 dager over, andremann 10 dager over, tredjemann 2 dager over. Alle tre er satt i gang...
Tror jeg egentlig har lengre svangerskap enn dere andre siden det liksom ikke vil starte naturlig:D

Back
Topp