Overtid med alle ?

Luffa

Elsker forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Marshmallows 2022
Jeg sitter jo og lurer og leste nylig en annen tråd hvor de fleste hadde erfaring med at nr 3 er en luring:hilarious:

Alle mine to har kommet på overtid, første kom 8 dager over og nr 2 ble satt jeg satt i gang på "maks overtid". Jeg kjenner jeg har lite lyst til å gå maks overtid igjen:arghh: Vet ikke om noen har noen erfaring med at nr 3 kommer tidligere? Er samme far hos alle 3 så er nesten forberedt på overtid, men tenker og å snakke med jm.
 
Med førstemann ble satt i gang i uke 41 og han var født i uke 41+3. Andremann kom 2 dager før termin. Tenker at du har nok større sannsynlighet for å gå over, men som 3. gangs skal kroppen vite hva den skal gjøre slik at du kan selvfølgelig gå tidlig. Jaja det var ikke mye hjelp. Kjenner enn med 6 barn som gikk over med 5 av de og kjempe tidlig med sistemann.
 
Med førstemann ble satt i gang i uke 41 og han var født i uke 41+3. Andremann kom 2 dager før termin. Tenker at du har nok større sannsynlighet for å gå over, men som 3. gangs skal kroppen vite hva den skal gjøre slik at du kan selvfølgelig gå tidlig. Jaja det var ikke mye hjelp. Kjenner enn med 6 barn som gikk over med 5 av de og kjempe tidlig med sistemann.

Hehe takk for svar! Virker som at det varierer veldig egentlig, men har jo bare gått lengre og lengre. Mamma fødte broren min tidlig og meg på ivertid, men der er det to forskjellige partnere som vist og skal ha noe å si.
 
Sniker.
To barn fra før på overtid her også, 41+6 begge ganger. :rolleyes: Har ikke blitt satt i gang, så tydeligvis da kroppen min liker å føde. Hver eneste dag etter termin er pine!! Denne gangen blir jeg sannsynligvis satt i gang før termin pga stoffskifteproblemer, og kan bare si at jeg er glad for at jeg slipper å gå over. Krysser fingrene for at nr 3 er en luring hos deg, og at du plutselig føder litt før denne gangen! :)
 
Sniker.
I vår familie føder alle på overtid. Ikke nødvendigvis mer enn en dag eller to, men likevel over termin. Jeg har derfor vært innstilt på full overtid i begge mine svangerskap. Førstemann kom fem dager over termin og jeg fikk fullstendig sjokk - for jeg hadde to en uke igjen til full overtid :hilarious: Er innstilt på overtid denne gangen også, men tror jeg blir litt utålmodig hvis jeg må gå fullt over.. :shifty: Håper å slippe det pga størrelsen på førstemann men .. Håper du får deg en overraskelse denne gangen :)
 
Jeg ble satt frem på oul en uke så om jeg går overtid blir det ikke like mye som om det hadde vært menstermin. Jm fleipet på oul at det ble litt mindre venting denne gangen :hilarious:
 
Back
Topp