Overtid... Kjenner jeg blir deprimert:( syyyyteinnlegg

#mamma1616#

Betatt av forumet
Har fått utallige meldinger og telefoner de siste dagene... Kjenner jeg blir helt deprimert av alt dette maset.
Jeg orker ikke besøk, orker ikke snakke i tlf og svarer det samme til alle "nei er ikke noe på gang" . Ville foressten aldri sagt om noe var på gang heller.
Tror jeg låser meg inn på rommet å gror fast i senga til det faktisk begynner :p
Kjenner jeg er LEI! Dagene snegler seg avsted jo... :(
 
Enig!
 
Uffda de tyter så mye naboene, kollegaer, osv men slektninger er alltid verst.
 
Fire dager til termin her men har fått plenty med meldinger og mas her også.... Ikke det kjekkeste så finnes med mas.
 
Uff, jeg husker jeg satt i sofaen og gråt utrøstelig over alt maset sist gang, det er virkelig slitsomt å forholde seg til :( folk tror de er de eneste som spør. Jeg skal ALDRI spørre om hvordan det går til noen igjen når det er sånn oppi termin. Denne gangen rakk jeg aldri å irritere meg over det begynnende maset før Iver fant ut at han ville komme ut :)
 
6 dager til termin. Noen har allerede begynnt å spør. Skal ha mobilen på lydløs framover og var bestemt meg for å ikke svare vist folk spør.
 
Også lei av det og lei av å bli sendt hjem hele tiden. Noe sier meg at jeg kommer til å gå maks ut tiden. Kjipt å bli påmint det med masse mas:(
 
Har fått utallige meldinger og telefoner de siste dagene... Kjenner jeg blir helt deprimert av alt dette maset.
Jeg orker ikke besøk, orker ikke snakke i tlf og svarer det samme til alle "nei er ikke noe på gang" . Ville foressten aldri sagt om noe var på gang heller.
Tror jeg låser meg inn på rommet å gror fast i senga til det faktisk begynner :p
Kjenner jeg er LEI! Dagene snegler seg avsted jo... :(

Kjenner meg sååå igjen, og unner det ikke til noen! Jeg har omtrent ikke vært ute av huset den siste uka eller snakket med noen. Og det hjelper selv om det er kjedelig :-P Sender deg en klem og mye styrke! :-)
 
Har 2 uker igjen til termin og allerede fått spørsmål om jeg ennå er hjemme, om ting er på gang osv. Samme var det med storebror. Har gitt beskjed at jeg ikke sier noe før vi er klar for å videreformidle til omverden at lillebror er født. Allikevel spør folk om ting snart skjer:-/
 
Har heldigvis ikke fått telefoner eller meldinger ennå, men ungår så godt som mulig å gå ut der jeg treffer kjentfolk!! Orker bare ikke alle teite spm :p 14 dager igjen til termin. Så mannen får handle frem til jeg har født :p
 
Idag har jeg fått plenty spørsmål fra...
Pappa, stemor, en "onkel", gudmoren min, bestemor, kjæresten til bestemor, bestefar, en venninne av jentungen, to-tre på fb eller snap.... Alt fra hvordan er formen, når skal noe skje, er det noe på gang, tull om fødselen starter nå, hvor stor jeg er, når ble jentungen født ift termin... You name it :p Så kan forstå alle som er lei, føler jeg går på repeat idag.
 
Back
Topp