Overtid, bilkjøring?

sussi86

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Dere jenter som er på overtid... Kjører derecfremdeles bil? I så fall.. Er det bare korte svippturer eller kjører dere liksom turer på 30 min - 1 time enda alene? Hehe jeg er litt betenkt men det går vel bra?! ;)

Termin 16 Juli

Jeg kjører fremdeles i nærområdet :) i verste fall stopper jeg bilen og får noen til å hente meg ;) Ville nok ikke kjørt en time alene nå på overtid, nei.

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Ok, for jeg tenkte å levere storesøster til min mor i dag slik at jeg får litt avlastning og kusinen og fetteren hennes skal være der så hun får lekt litt med de. Det er 30 min å kjøre hver vei så det er ikke en time i strekk.. Jeg tar sjansen jeg så får jeg bare kjøre inn til siden hvis det skulle nå skje noe. :D

Ok, for jeg tenkte å levere storesøster til min mor i dag slik at jeg får litt avlastning og kusinen og fetteren hennes skal være der så hun får lekt litt med de. Det er 30 min å kjøre hver vei så det er ikke en time i strekk.. Jeg tar sjansen jeg så får jeg bare kjøre inn til siden hvis det skulle nå skje noe. :D
Ha med deg et håndkle i tilfellet vannet går ;)

Termin 17. juli ❤

Jeg er på fjerde dag på overtid, har vært masse hjemme disse siste dagene men nå holder jeg på å bli sprø så kjører opp til en venninne, det tar ca 25 min hver vei så ser ikke på det som et problem egentlig...

Venter en liten prinsesse ❤❤❤

8 dager over her og kjører som bare det. Den klisjeen om at fødselen brått starter midt på dagen med vannavgang biter ikke på meg :-p. Synes det høres fornuftig ut å få litt avlastning. Her er det behovet for å holde meg sysselsatt og få unna prosjekter for hodet og humørets del som gjør at jeg kjører både til ikea og til sentrum..

8 dager over her og kjører som bare det. Den klisjeen om at fødselen brått starter midt på dagen med vannavgang biter ikke på meg :-p. Synes det høres fornuftig ut å få litt avlastning. Her er det behovet for å holde meg sysselsatt og få unna prosjekter for hodet og humørets del som gjør at jeg kjører både til ikea og til sentrum..
Enig :) Man blir smårar om man bare skal gå hjemme og vente :)

Termin 17. juli ❤

Tok turen jeg.. ingen fødsel enda. hehe.. Ja enig i det at en blir smårar av å sitte inne å vente.. ;)

Back
Topp