Overta statustråden

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Hei.

Nå har jeg holdt liv i statustråden i over 4 år, og merker at det er på tide at noen andre overtar. :)

Den blir ikke like mye brukt som før heller.

Det jeg gjør er:
- Å oppdatere statusen til de som er i gang og legger igjen oppdateringer i tråden
- Flytte de som ikke har oppdatert på en stund (jeg pleier å se an ca 3 måneder, med mindre de selv har sagt en måned lengre frem i tid, for det kan jo ta tid å vente på forsøk)
- Fjerne gravide fra listen når termindato er passert
- Fjerne "ikke oppdatert" brukere fra listen om de har stått på den listen en ukes tid
- Legge til nye månedstråder i 3. innlegg, og fjerne de gamle (forrige måned pleier jeg å la ligge)
- Kopiere over kommentarer i "Kommentartråden" dersom de enten oppdaterer med informasjon om kommende forsøk før de er kommet dit, om de kommenterer andres oppdateringer i statustråden eller lignende - for å minne på at i Statustråden skal man kun kommentere om det man er i gang med eller om man venter på å komme i gang. Datoer frem i tid taes ikke med siden forsøk kan endres underveis. Og kommentarer til hverandre må taes i kommentartråden siden jeg får varsel om nye innlegg i statustråden og det blir rotete om jeg da må følge med et åpent kommentarfelt med "alt mulig". :)

Ellers kan folk tipse om andre nyttige lenker som eventuelt kan legges til i 3. innlegg i tråden.

Sånn har hvert fall tråden fungert frem til nå. Jeg tok over tråden fra en annen før meg, og kopierte da bare samme opplegg som var tidligere, så den er lik.

Håper noen har lyst til å ta vare på tråden. :)
 
Noen andre som har lyst til å overta tråden? :)
 
Back
Topp