Overstimulert.

litapi

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2021
Marsboerne 2023
Februarhjertene 2025
Hei!

Er det noen andre her med erfaring rundt overstiumli?

Dette er mitt første forsøk.
Har hatt lang protokoll. Satte Otrivelle 04.02, uttak 06.02, innsett av 3-dagers 09.02. Ble gjort oppmerksom på at jeg var noe overstimulert, så jeg måtte drikke masse vann. Magen har vært oppblåst og vond.
Vondt å hoste, vondt å nyse, vond å le.
Ble litt bedre tidligere denne uka - men i dag forverret det seg.
Mister pusten av å gå opp trappa, og magen er skikkelig oppblåst igjen..!

Er det noen som har noen gode råd, eller tips til hvordan jeg kan egenbehandle meg, annet enn å drikke vann?

Går på Fragmyin også. (Blodfortynnende.)

Rugedag 9 i dag, 12DPO.

Tusen takk..

Ingen erfaring med det desverre, men jeg ville ringt klinikken imorra tidlig! Bare for å være på den sikre siden[emoji4][emoji5]

Har du testet positivt enda? For er det ikke HCG som bidrar til «sen» overstimulering? :angelic:

Ingen erfaring med det desverre, men jeg ville ringt klinikken imorra tidlig! Bare for å være på den sikre siden[emoji4][emoji5]

Ja, var på kontroll av eggstokkene/væsken i buken på torsdag. Da var det gått litt tilbake fra innsettsdag.
Men er akkurat som jeg er blitt verre i helga..

Skal ringe!

Ja, var på kontroll av eggstokkene/væsken i buken på torsdag. Da var det gått litt tilbake fra innsettsdag.
Men er akkurat som jeg er blitt verre i helga..

Skal ringe!

Håper det er fordi du er gravid[emoji7] hcg kan vel gjøre det verre??

Har du testet positivt enda? For er det ikke HCG som bidrar til «sen» overstimulering? :angelic:

Har ikke turt å teste enda. Har testdato 28.02.. Har IKM i morgen. Skal vente noen dager etter det å se.

For jeg har menssmerter som kommer å går, og som ligner på mine vanlige menssmerter..

Det er vel slik at om du blir gravid og kroppen produserer hcg, så blir det værre[emoji12] jeg var overstimulert ved siste forsøk og fikk ikke sette inn egg for de var engstelige for hvordan det ville utvikle seg hvis jeg ble gravid.

Så da er det vel sjangse for at spiren har kloret seg fast! Lykke til[emoji173]️

Det er vel slik at om du blir gravid og kroppen produserer hcg, så blir det værre[emoji12] jeg var overstimulert ved siste forsøk og fikk ikke sette inn egg for de var engstelige for hvordan det ville utvikle seg hvis jeg ble gravid.

Så da er det vel sjangse for at spiren har kloret seg fast! Lykke til[emoji173]️

Tusen takk!

Jeg ble innlagt på sykehuset i dag, eggstokkene er store, og veske i buken.

Så får håpe dett bringer med seg en liten fin skatt [emoji173]️

Tusen takk!

Får håpe du blir bedre raskt!! Og at det er en god grunn til «oppstyret»[emoji173]️

Tusen takk!

Masse god bedring, godt at du blir tatt vare på[emoji173]️ og håper det er en liten spire som er årsaken[emoji173]️

Masse god bedring, godt at du blir tatt vare på[emoji173]️ og håper det er en liten spire som er årsaken[emoji173]️

Tuuusen takk, lmn86, du er så snill[emoji173]️ Krysser fingrene for at det er en liten spire som gror!

Gynekologen min er på ferie så får ikke hørt med han enda:p
Vel... har aldri hørt om noen som har blitt overstimulert av det, og jeg tviler sterkt på at det overhode er mulig i og med at det er en helt annen type hormon, virkning og doser, så det hadde jeg nok ikke engang tenkt over :cat:

Tusen takk!
Venter på svar på HCG nivået nå...
Spennende!
Leste på et engelsk forum at mange steder anbefalte de å få i seg gatorade og liknende fordi det inneholdt elektrolytter som stabiliserte mengden vann kroppen beholdt. Vet ikke om det er riktig da, men argumenteringen var god nok til at jeg drakk et par.:hilarious:

Vel... har aldri hørt om noen som har blitt overstimulert av det, og jeg tviler sterkt på at det overhode er mulig i og med at det er en helt annen type hormon, virkning og doser, så det hadde jeg nok ikke engang tenkt over :cat:

Spennende!
Leste på et engelsk forum at mange steder anbefalte de å få i seg gatorade og liknende fordi det inneholdt elektrolytter som stabiliserte mengden vann kroppen beholdt. Vet ikke om det er riktig da, men argumenteringen var god nok til at jeg drakk et par.:hilarious:

Åh! Takk! Jeg skal be mannen løpe den i kiosken å kjøpe etpar til meg!

Back
Topp