Overstimulert...typisk min uflaks...(MASSE klaging)

Blåmann

Elsker forumet
Var på ul for å se på eggutviklingen i dag, og gjette om skuffelsen var stor da gyn sa; jaha..... da han så på skjermen..... Da visste jeg at det jeg fryktet var en realitet; jeg er overstimulert og vi må muligens avbryte hele forsøket.....

Hvorfor jeg fryktet det? Fordi jeg fikk beskjed om at en sjelden gang hendte det innimellom at noen ble overstimulerte og måtte avbryte, og vi har hatt så mye uflaks at jeg bare VISSTE at det kom til å skje med oss.............

Skikkelig negativ nå, sikkert sutrete for noen men orker ikke å late som at jeg syntes dette er greit.

Avslutter hormonbehandling og skal på ny ul på fredag og gyn sa at det er tre ting som kan skje:

At alle eggposene fremdeles var der og de måtte avbryte

At to-tre hadde gått dukken og vi kan fortsette med el sprøyte på søndag[:)]

At alle eggposene hadde gått dukken og dermed første forsøk rett i dass

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!! Sint, sur og lei meg. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å jobbe i to dager før jeg får vite noe. Er lærer og skal liksom ha masse energi etter 8 ukers ferie som jeg skal øse utover elevene mine.... Akkurat nå klarer jeg ikke å tenke på hva jeg skal ha i første time i morgen.....[:(][:(][:(][:(]

Uff, det var veldig trist frikk. Det er ikke noe moro å få slike beskjeder[:'(] Men vi får krysse fingrene for at du faktisk kan sette el sprøyten og at du får ut noen gullegg.

Jeg skal i hvertfall krysse alt jeg har for deg

Neeei å nei.. va jo ikke sånn det skulle gå..
Huske jeg å va redd for det.. men hos mæ var det motsatt[&:]

Håpe det blir noen egg som klarer seg så du kan få uten i det minste..

uff..

sender deg en stooo kos[;)]

Neeei var jo ikke denne beskjeden du skulle få i dag[:(][:(][:(] Sender over masse klemmer og håper selvfølgelig på det beste for deg[:)]

Takk for støtte. Godt å ha dere som skjønner hva det går i...... Er ikke alle (bla sambo) som skjønner alt dette her, og er så lei av å forklare.....

Noen som har opplevd dette før, og vet hva oddsen er for at bare et par egg går dukken på to dager? Kan jeg håpe liksom?

Huff da dette var leit, men det er jo fortsatt et lite håp.....krysser fingrene for at dette funker.

å nei, det var ikke sånn det skulle være. [:(][:(][:'(][:'(] Kjenner ikke oddsen for at noen går til grunne underveis, men i vanlig syklus er det jo ofte flere follikler på gang men som går til grunne etterhvert.

Han nevnte ikke mulighet for å gjøre om til IVF da? Det står beskrevet flere steder at det er et alternativ, men vet ikke om de gjør det på Riksen.

Krysser alt og håper at alt ser bedre ut på fredag!![;)]

Uff, håper likevel det går bra! De forbereder jo oss ofte på det verste... Jeg måtte også kutte ut hormonbehandling i fire dager før el sprøyta ble satt på mitt første forsøk. Likevel fikk vi ut 11 egg, og tilslutt ble det ett egg inn og 2 på frys. Håper det går bra for dere! Jeg er også lærer, og kjenner at læreryrket krever sååå masse at man blir kjempe sliten av å skulle fokusere både på forsøk og jobben. Kanskje du trenger en sykmelding. Jeg har tatt ut ei ukes sykmelding ved begge mine forsøk. Masse lykke til!

uff så trist skjønner at du er leig  og ikke klarer og tenke klart[:(][:(][:(]kan du ikke ta ut egemelding de 2 dagene og bare tenke å deg selv og slappe av??men det er jo forsatt håp om at dette skal gå greit[;)]kjempe masse lykke til på ny ul.klem

ORIGINAL: Temo

å nei, det var ikke sånn det skulle være. [:(][:(][:'(][:'(] Kjenner ikke oddsen for at noen går til grunne underveis, men i vanlig syklus er det jo ofte flere follikler på gang men som går til grunne etterhvert.

Han nevnte ikke mulighet for å gjøre om til IVF da? Det står beskrevet flere steder at det er et alternativ, men vet ikke om de gjør det på Riksen.

Krysser alt og håper at alt ser bedre ut på fredag!![;)]

Har hørt at det går an jeg også, så hvis det fremdeles er for mange eggposer der i dag skal jeg spørre om det. Men vi får så ofte til svar at: dere er så sunne og friske at vi vil gjøre minst mulig inngrep..... Det straffer seg altså å være frisk.....[8|]

Er spent på hvordan det har gått i dag frikk [8|] Håper alt har gått bra sånn at dere kan fortsette behandlingen, eller iallefall få muligheten til å håpe på en positiv test om et par ukers tid [;)]

Back
Topp