Overstimulert og neste egginnsett

Babyjente2023❤️❤️

Andre møte med forumet
Hei,

Jeg ble overstimulert på egguttak og må derfor vente med egginnsett. Vi fikk fryst ned noen flotte embryo så det var fint. Hvor lenge etter totalfrys/overstimulering fikk dere sette inn embryo? Var formen fin til neste syklus?
ellers noen tips til hvordan bli i bedre form? Magen min føles og ser ut som en ballong , også etter tapping av vann på sykehuset. Ligger i ro for det meste og beveger meg jevnlig . å sitte oppreist er ganske ubehagelig . Begynner å bli litt lei av å gjøre ingenting :p

Fikk totalfrys i november 2020. Måtte ha minst 1 pausesyklus. Fikk starte syklusen etter det, med innsett januar 2021.
Jeg hadde ingen symptomer på overstimulering, men var bare førevar pga uttak av 15 egg, så kan ikke hjelpe så mye mtp symtomene..

Formen var bedre etter to uker (hadde mistet mesteparten av væsken da), men ikke tilbake til normalen før over en måned etter. Jeg tok innsett syklusen etter men burde kanskje ha ventet enda en. Var negativt med innsett av to gode embryo.
God bedring :Heartred

Måtte stå over to sykluser. Det tok tid, men hevelsen ga seg etter 2-3 uker. Så for jeg stresset eller gjorde for mye kom hevelsen tilbake.

Back
Topp