Overstimulert og EL

Vidorra

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Hei.

Er det noen andre her som har blitt overstimulert og hatt et negativt forsøk?

Jeg ble frisk etter overstimuleringen, men nå er magen min like stor som da... Jeg har også fått pusteproblemer og vondt i hodet igjen.Tenker at det har noe med at det er første eggløsningen siden overstimuleringen, men har noen andre opplevd det samme?

Ingen erfaring, heldigvis, men synes du skal kontakte klinikken om du ikke allerede har gjort det. Merkelig at du skal få en slik reaksjon på ordinær eggløsning nå som du ikke bruker noen medisiner, men det kan jo hende du var mer overstimulert enn antatt og at det dermed henger rester igjen fremdeles nå som du har hatt EL? Ikke vet jeg, men ring klinikken for sikkerhets skyld dersom du er det minste i tvil.

Ingen erfaring, heldigvis, men synes du skal kontakte klinikken om du ikke allerede har gjort det. Merkelig at du skal få en slik reaksjon på ordinær eggløsning nå som du ikke bruker noen medisiner, men det kan jo hende du var mer overstimulert enn antatt og at det dermed henger rester igjen fremdeles nå som du har hatt EL? Ikke vet jeg, men ring klinikken for sikkerhets skyld dersom du er det minste i tvil.

Huff... Det er kanskje rart. Jeg bør nok ringe i morgen. Jeg er faktisk ennå verre :s Tusen hjertelig takk for at du svarte. Jeg setter virkelig pris på det!

Drikker du nok vann?? Tisser du nok? Beveger deg litt jevnlig? Håper det går over:( Synes du skal ringe klinikken.

Huff... Det er kanskje rart. Jeg bør nok ringe i morgen. Jeg er faktisk ennå verre :s Tusen hjertelig takk for at du svarte. Jeg setter virkelig pris på det!
Da bør du kontakte klinikken i dag ettersom du faktisk er enda verre. Ingen grunn til å drøye noe lenger. De har nok erfaring med slike ting og tar deg kanskje inn til kontroll. Som Starbucks skriver, drikk mye væske og forsøk å bevege deg mest mulig (det er de generelle rådene ved overstimulering). Riktig god bedring til deg! :Heartred

Back
Topp