overstimulert igjen....

Blåmann

Elsker forumet
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ............[:(] Blir så lei dette her..... En enkel pergokur og eggposene popper opp som ville popcorn.... legen telte ikke engang, det var en hel haug. Så nå må vi tilbake til riksen på fredag og håpe at mange har gått dukken i mellomtiden. De hadde ikke det sist, så har liten tro på at det går bedre denne gangen. Da må vi hoppe over denne syklusen også, og jeg føler at vi bruker så mye unødvendig tid på avbrutte forsøk..... Jeg er fullstendig klar over at andre må vente lenger og at vi ikke er de som har prøvd lengst her, men akkurat nå var jeg så sikker på at det skulle være litt fortgang i sakene og da ble det ekstra surt...

Nå sitter jeg helt utslitt i sofaen, kom hjem far riksen for et par timer siden. Har gått i ett hele dagen med jobb, kjøre rett fra jobb til sambos jobb(er ettstykke unna, han pendler) så kjøre samme bil til riksen, stressa for å havne i rushen og ikke rekke timen. Hjem igjen, innom noen butikker, så til mine foreldre for å hente bikkja som de må passe når vi er på riksen.

Bare for å gjøre det samme opp igjen fredag.... til ingen nytte. Vurderer å bruke en egenmelding på fredag slik at jeg får samlet litt krefter. Har angst og kjenner at det bygger seg opp litt nå med muskelspenninger i bryst og armer. Men er litt redd sjefen, så jeg får se om jeg tør...

Det der hørtes ikke noe ålreit ut!? Hvorfor blir du overstimulert da, vet du det? Og må du da starte helt på nytt med spraying neste måned?? HAR NOIA... er på spraydag 14 jeg nå, og har jo et håp om at dette skal gjennomføres på første forsøk, i hvert fall det tekniske,- så får vi jo se om jeg blir gravid da. Men det er da så mye rart som kan skje?

Forrige gang var det både menopur og pergo, men denne gang var det bare pergo, allikevel ble jeg overstimulert. Ved aih (inseminasjon) ønsker man ikke mer enn to egg av gangen. Hadde dette vært ivf hadde jeg vel vært drømmekandidaten, siden jeg produserer egg som en premiehøne!

Lykke til med sprayingen, håper det er dette som skal til for dere[:)]

Neeeei dette er noe dritt[&:] Men kan det ikke være at de vil ha IVF på deg da? Er jo kjedelig å ikke få gjennomført noe gang på gang[&:] Men selvfølgelig må vi håpe på det beste til i morgen og krysser alt sor at en haug follikler er gått til grunne[:)]

ORIGINAL: Nesing

Uff, skjønner godt at du er både frustrert og sliten nå! Kan ikke fatte og begripe hvordan det går an å bli overstimulert av kun Pergo, men du må tydeligvis være en egglegger av dimensjoner. Noe positivt er det jo midt oppe i det hele! Regner med at det heller blir IVF på dere neste gang, for flere runder med overstim. er ikke ok. Lykke til med ny undersøkelse på fredag, Blåmann! 

signerar denne

Takk for støtte. Har spurt de om de ikke kan gjøre om til ivf ved overstimulering, men legene mener det ofte blir dårlige ifv forsøk pga ivf-medisiner gir bedre og mer follikler/egg. Så de rådet oss til ikke å bruke opp ivf forsøk på det.

Turte foresten å snakke med sjefen om fri i dag, og fikk beskjed om å bare ta velferdpermisjon, ikke bruke egenmelding. Så i morgen skal jeg bare slappe av før jeg skal inn til riksen[:)]

Back
Topp