Overstimulert - hvor lenge?

Vidorra

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Til dere som har vært overstimulerte: hvor lenge varte det?

Tenker mest på dere som ikke ble gravide, men hører gjerne fra de som ble det også :)

Gikk over etter 4-5 dager. Gikk på blodfortynnende og drakk syyyykt mye vann med sitron i. Følte den sitronjuicen/saften gjorde det lettere for blæra. Sikkert fordi jeg drakk det da jeg hadde nyrestein en gang også:)

Gikk over etter 4-5 dager. Gikk på blodfortynnende og drakk syyyykt mye vann med sitron i. Følte den sitronjuicen/saften gjorde det lettere for blæra. Sikkert fordi jeg drakk det da jeg hadde nyrestein en gang også:)

OK :) Da var du nok heldig. Ble det ikke verre nå som du er gravid (hurrafordèt :D)?

Jeg ble jo ikke gravid, og sitter her med megamage 5 uker etter uttak... Det kan jo ikke være normalt... Jeg har blitt bedre to ganger nå, så verre igjen nesten med èn gang.

Tror denne kroppen bare skal være glad for at det ikke ble noen hCG-produksjon denne runden.

Jeg vil egentlig ikke ringe fertilitetssenteret, er så redd de ikke vil kjøre frys i juni p.g.a. dette. Men, nå må jeg nok bare :(

OK :) Da var du nok heldig. Ble det ikke verre nå som du er gravid (hurrafordèt :D)?

Jeg ble jo ikke gravid, og sitter her med megamage 5 uker etter uttak... Det kan jo ikke være normalt... Jeg har blitt bedre to ganger nå, så verre igjen nesten med èn gang.

Tror denne kroppen bare skal være glad for at det ikke ble noen hCG-produksjon denne runden.

Jeg vil egentlig ikke ringe fertilitetssenteret, er så redd de ikke vil kjøre frys i juni p.g.a. dette. Men, nå må jeg nok bare :(
Jeg hadde bare litt væske i buken. Tydeligvis var jeg veldig heldig. Holdt meg litt i bevegelse og gurgla unna litervis av vann om dagen. Har ikke blitt verre, men nå vet jeg ikke om jeg faktisk er gravid eller om det var en veldig kortvarig glede enda:( Venter på svar på blodprøver som kommer torsdag :)
Du bør si ifra til klinikken og be om evt. Fragmin for å se om det hjelper. Men ikke vent med å kontakte de.

Jeg syns du skal ringe fertilitetssenteret. Jeg vil tro det er ganske viktig at du er frisk på neste forsøk...
Og for din egen del er det heller ikke bra å være overstimulert. Nei ring dem og spør :)

Hvordan går det med deg? Har du ringt? Det er veldig viktig å gi beskjed om overstimulering, for det KAN være farlig. Blodet ditt blir tykkere og det påvirker hjerte og sirkulasjonssystemet. Dermed: ring klinikken dersom du ikke allerede har gjort det *blir litt streng med deg, men håper du forstår at det kun er fordi jeg vil ditt beste*. Forstår godt at du gjerne vil ha innsett av frys nå, men det er enda viktigere at du faktisk er frisk nok til det enn å ta noen sjanse. Håper du er bedre, men uansett synes jeg du skal kontakte dem og fortelle hvordan du har hatt det. Dette er særdeles viktig info for klinikken! :)

Back
Topp