overstimulering ?!

Maymona

Blir kjent med forumet
Hei alle sammen , jeg på dag 5 på sprøyte , skal til kontrol nå

Men om natta klarte jeg ikke å sove idet hele tatt...jeg sov kl 7 om morogenen til 11.30

hjertet mitt banker fort , og jeg føler meg veldig uvel.....vurderer å ta en taxi ditt

kan dette være overstimulering ?

Hva slags dose går du på Maymona? Tror ikke det er fare for overstimulering så tidlig i stikkeperioden altså.. men jeg er jo ingen lege så jeg vet ikke.. [8|] Du tenker ikke for mye på dette da? At det ligger litt i psyken også? Bekymrer deg for det ene og det andre, for det gjorde nemlig jeg [&:] Men ikke bekymre deg, nå skal du på kontroll og da kan legen se hva som skjer [;)] Masse lykke til!

Jeg har vært overstimulert og hadde helt andre symptomer enn du beskriver. Tror også det er vanlig at symptomene kommer etter uttak/innsetting.

Hos meg forløp det seg slik:
- Veldig oppblåst og magesmerter etter uttak
- Forverring av symptomer etter innsetting: Enorm stinnhetsfølelse, det gjorde vondt å spise og drikke, tungpustet, kvalm og svimmel, magesmerter
- Ble verre og verre noen dager (gikk opp 6 kg på tre dager!), men da var jeg innlagt på sykehus og var i gode hender. Symptomene gikk over av seg selv i løpet av en uke, slapp å tappe buken da vannet trakk seg tilbake selv. Ble ikke gravid.

Så av egne erfaringer tror jeg ikke du er overstimulert, men er du i tvil så kontakt legen! Hjertebank og kvalme er symptomer man skal ta alvorlig uansett.

Back
Topp