Overstimulering?

vilblimamma87

Forelsket i forumet
Jeg er nå på dag 6 etter uttak, og dag 3 etter innsett. Fikk ut 15 egg, så absolutt på grensa. Siden mandag har jeg vært veldig oppblåst. Idag har det blitt mye verre, der jeg ikke klarer å gå vanlig fordi når jeg setter ned foten gjør det ekstremt vondt oppi der. Er veldig ømt og vondt generelt, og får ikke igjen buksene mine. Så er jeg forstoppet. Men jeg er ikke kvalm, diare osv som visstnok er de klare tegnene på overstimulering. Hva er liksom terskelen for å kontakte sykehuset igjen? Noen med erfaring?

Jeg var også rimelig ødelagt etter uttak og innsett og så nærmest gravid ut pga jeg var så oppblåst.. Nå husker jeg ikke helt hva som var symptomene på overstimulering jeg, men jeg også fikk ut 15 egg og ble ikke overstimulert! Men er du bekymret ville jeg helt klart ha tatt en tlf til sykehuset :) mye bedre enn å gå å lure og bekymre seg

Jeg var også rimelig ødelagt etter uttak og innsett og så nærmest gravid ut pga jeg var så oppblåst.. Nå husker jeg ikke helt hva som var symptomene på overstimulering jeg, men jeg også fikk ut 15 egg og ble ikke overstimulert! Men er du bekymret ville jeg helt klart ha tatt en tlf til sykehuset :) mye bedre enn å gå å lure og bekymre seg
Hmm kanskje det er helt normalt da. Alle er jo på sett og vis overstimulert etter prøverør. Men hadde ikke så vondt og var så sinnsykt oppblåst sist. Får avvente en dag eller to å se om det bedrer seg;) noen sier jo det kan bli verre om man er gravid, isåfall gjør det ingenting om jeg blir litt verre

Drikk mye vann!

Er du tungpustet?

Jeg var overstimulert. Magen stod rett ut, jeg var øm og hadde vondt i eggstokkene, formen var generelt dårlig og jeg var veldig tungpustet.

Synes absolutt du kan kontakte klinikken og høre. Da jeg var overstimulert var jeg kvalm og uvel.

Drikk mye vann!

Er du tungpustet?

Jeg var overstimulert. Magen stod rett ut, jeg var øm og hadde vondt i eggstokkene, formen var generelt dårlig og jeg var veldig tungpustet.
Nei jeg er ikke tungpustet, ihvertfall ikke enda. Men nå ligger jeg mest på sofaen også da.

Back
Topp