Solskinn :-)
Blir kjent med forumet
Hei
lurte bare på om noen hadde vært med på det samme som meg, og har noen gode råd og litt info
Jeg har gått på gonal f og orgalutran. Er på dag 10 med sprøyter nå, og fikk den kjedelige beskjeden om at jeg var i veldig fare for å bli overstimulert. Så egguthenting skjer nå. Så fryses eggene og innsett i neste syklus.
Men har noen peiling på når neste syklus blir nå? For det blir vel ikke som det ville vært neste naturlige syklus
?
Setter veeeldig stor pris på svar hvis noen har opplevd /vært borte i noe lignende
Jeg har gått på gonal f og orgalutran. Er på dag 10 med sprøyter nå, og fikk den kjedelige beskjeden om at jeg var i veldig fare for å bli overstimulert. Så egguthenting skjer nå. Så fryses eggene og innsett i neste syklus.
Men har noen peiling på når neste syklus blir nå? For det blir vel ikke som det ville vært neste naturlige syklus
Setter veeeldig stor pris på svar hvis noen har opplevd /vært borte i noe lignende
Men det kjentes jo egentlig "bare" som litt kraftige menssmerter, og det går fort over, så jeg kommer ikke til å grue meg til neste gang! Det verste var etterpå, jeg var jo litt rørete etter å ha fått morfin, og så ble jeg svimmel og holdt på å svime av etterpå, og var generelt veldig øm og litt vond utover kvelden. Men ingenting å frykte. Det er jo så individuelt, du må bare ta det som det kommer, og legge av dagen til å ta det med ro.