Overstimulering!

Kose_mose

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Heisann!!
Jeg er nå gravid 5+3 etter ICSI i danmark.
Nå lurer jeg på om jeg er overstimulert.
Er veldig opplåst, kan ikke kneppe buksa, har sterke smerter i magen med stråling ut til sidene og nedre del av rygg.
I kveld har jeg også kastet opp. Har lite tarmaktivitet, klarer ikke å spise noe.
Var hos fastlegen i dag, men det kom ikke så mye fornuftig ut av det møtet, bortsett fra at jeg var veldig øm når hun presset nederst på magen min.
Er det noen som har erfaring med overstimulering som vil dele litt erfaring med meg?
Et annet aspekt er jo at det ikke er så mye vits å ringe klinikken i danmark, ikke så mye de får gjort.
Litt rådvill med andre ord...:bored:

Gratulerer! Jeg er også gravid etter icsi i Danmark:-) Har du ikke en gynekolog i Norge som samarbeider med klinikken i Danmark? Jeg har det, og spør han om alt. Men du kan ringe klinikken, så vil de fortelle deg hva som er vanlig og ikke - og hva du skal gjøre videre. Jeg var litt overstimulert denne gangen, men hadde ikke veske i buken. Det var likevel vondt i eggstokkene, med mye press i magen, litt tungpustethet hadde jeg også. Men jeg kastet ikke opp, synes ikke det høres bra ut.. Fastlegene vet som oftest veldig lite om denne problematikken. Jeg ville absolutt hørt med klinikken. Overstimuleringen blir jo ofte verre ved graviditet;-)

Takk for svar:happy:.
Ja skal ringe klinikken i morgen,smertene blir bare værre, så det må nødt å skje noe i morgen.
Kan jeg spørre deg hvilken gyn du har?
Jeg har blitt fulgt opp av Huseby, han er rimelig grei å forholde seg til, men har i grunn tenkt at jeg ikke kan spørre han...

Takk for svar:happy:.
Ja skal ringe klinikken i morgen,smertene blir bare værre, så det må nødt å skje noe i morgen.
Kan jeg spørre deg hvilken gyn du har?
Jeg har blitt fulgt opp av Huseby, han er rimelig grei å forholde seg til, men har i grunn tenkt at jeg ikke kan spørre han...

Jeg bruker også Huseby! Han er fantastisk! Jeg bruker oftest sms, og får raskt svar. Selv i helg ved krise:-) Han er betalt for å ta seg av oss, så ikke tenk på det. Du kan jo sende han en sms, og spørre om han kan ringe deg når han har tid - si at du er redd for overstimulering. Masse lykke til!

Jeg bruker også Huseby! Han er fantastisk! Jeg bruker oftest sms, og får raskt svar. Selv i helg ved krise:) Han er betalt for å ta seg av oss, så ikke tenk på det. Du kan jo sende han en sms, og spørre om han kan ringe deg når han har tid - si at du er redd for overstimulering. Masse lykke til!

Tusen takk!!
Sendte han faktisk en sms i morges så han skal ta en sjekk i ettermiddag! Ja han svarer alltid raskt, det er utrolig deilig.
Snakket med klinikken også, de syntes det hørtes ut som overstimulering. Får håpe Huseby finner ut av noe hvertfall:rolleyes:.
Tusen takk for svar, og gratulerer til deg også forresten:happy:

Tusen takk!!
Sendte han faktisk en sms i morges så han skal ta en sjekk i ettermiddag! Ja han svarer alltid raskt, det er utrolig deilig.
Snakket med klinikken også, de syntes det hørtes ut som overstimulering. Får håpe Huseby finner ut av noe hvertfall:rolleyes:.
Tusen takk for svar, og gratulerer til deg også forresten:happy:

Supert, god bedring!

Åh, nei! Huff da, det skal være vondt ja! Masse god bedring! Håper det ikke påvirker graviditeten.

Ja det er dritvondt:arghh:. Hehe. Alt bra med den lille så langt utifra ul i går, satser på at antibiotikaen tar knekken på bare bakteriene:rolleyes:.

Back
Topp