Superduper89
Betatt av forumet
Er det slik at hvis østradiolen er bra, så er man ikke overstimulert? Eller kan man være overstimulert selv om østradiolen er perfekt? Håper at noen har erfaringer her!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitt østeadiolnivå lå godt under referanseverdien på under 10. Mener å huske at jeg lå på 8,5. Likevel havnet jeg på sykehus med kollapsede lunger og litervis med væske i buken ved mitt første ivf forsøk.
Jo, siden østeadiolnivået var fint, så ble det innsett som normalt. Hørte aldri noe snakk om at de vurderte å droppe innsett, til tross for at jeg hadde veldig mange folikler. Hadde lagt over 25 folikler og 18 egg.Uffda.. Regner med at det ikke ble innsett da? Når begynte du å kjenne symptomene på overstimulering?
Jo, siden østeadiolnivået var fint, så ble det innsett som normalt. Hørte aldri noe snakk om at de vurderte å droppe innsett, til tross for at jeg hadde veldig mange folikler. Hadde lagt over 25 folikler og 18 egg.
Hadde store smerter ved egguttak og et par dager etter og magen var veldig oppblåst. Blødde mye etter uttak. Innsett var og smertefullt. Magen var stor hele veien og eggstokkene ømme. Begynte å føle meg ganske dårlig 5 dager etter innsett. På dag 9 etter innsett ble jeg lagt inn med kollapset lunge og enorme smerter. Ble noen strie uker på sykehus Men spiren satt og er i dag verdens beste lykketroll på 1,5 år
Hvorfor lurer du på dette? Mistenker du at det er noe på gang?