Overstått ul.

Lyckeliten10

Forumet er livet
VIP
✨️Julestjernene2023✨️
Septemberlykke 2024
Oktoberfest 2024 ❤️
Huleboeren i min mage hadde det visst bare bra inni der :)
160 hjerteslag i minuttet og 12,3 millimeter..
Men det viser seg at blødningen jeg har hatt, er visst en tvilling som har gått til grunne. For jeg hadde jammen meg to store fine fostersekker, men bare et embryo :)
Puster lettet ut i dag!

Sååå herlig :D Supre nyheter :) :) Trist at du mistet en da men veldig bra der er en frisk spire der inne enda :)

Det samme skjedde meg sist, hadde to uten å vite det, fikk blødninger i uke 10. Var veldig glad det enda var noe inni der. En frisk liten jente kom da:)

Så godt å høre at den en spiren har det som den skal og om ikke annet sikkert ok å få en forklaring på blødningene.

Så bra! var du på ultraportalen i trondheim? skal dit neste uke å sjekke lille frø;) utvendig/invendig ul??

Så bra! var du på ultraportalen i trondheim? skal dit neste uke å sjekke lille frø;) utvendig/invendig ul??

Jeg var på Ultraportalen ja :)
Tror det er den mest behagelige ultralyden jeg noen gang har hatt, med gode puter jeg kunne ligge på :)
Fikk se på egen skjerm, så det var verdt pengene ;)
Hun tok først innvendig og så prøvde hun på utvendig, men var litt vanskelig å se siden livmoren lå så langt ned i bekkenet :)
Gled deg :D

Hvor langt på vei er du? ( ser ikke om du har en ticker, er på mobilen) Jeg var på ul idag og den lille var 12,2mm og hun mente det var altfor liten hvis jeg mener at jeg er 8+ på vei. Hun sa det tilsvarer maks 6 uker?! Ble ikke akkurat beroliget, men tror hun har tenkt feil og glemt at man må plusse på 2 uker på fosterets uke.

Hvor langt på vei er du? ( ser ikke om du har en ticker, er på mobilen) Jeg var på ul idag og den lille var 12,2mm og hun mente det var altfor liten hvis jeg mener at jeg er 8+ på vei. Hun sa det tilsvarer maks 6 uker?! Ble ikke akkurat beroliget, men tror hun har tenkt feil og glemt at man må plusse på 2 uker på fosterets uke.

Jeg var på ultralyd da jeg var 7+0. Da var lille 9 mm eller noe i den duren og jeg målte akkurat så langt som jeg skulle, sa hun. Nøyaktig på dagen. Så det høres ut som hun tar feil for 12,2 mm høres ut som det kan være 8 uker.

Jeg var på ultralyd da jeg var 7+0. Da var lille 9 mm eller noe i den duren og jeg målte akkurat så langt som jeg skulle, sa hun. Nøyaktig på dagen. Så det høres ut som hun tar feil for 12,2 mm høres ut som det kan være 8 uker.
Ja, hun tok mok feil. Er man 6 uker gravid er den lille jo ikke mer enn noen få mm. Aaarrrggh, så irriterende! Nå må jeg vente i en uke for å få sikkerhet...

Hun målte min lille spire til 12,3-12,4 mm :) Så jeg er 8+ et eller annet jeg også. Så det stemmer nok det du sier ;)

Jeg var på Ultraportalen ja :)
Tror det er den mest behagelige ultralyden jeg noen gang har hatt, med gode puter jeg kunne ligge på :)
Fikk se på egen skjerm, så det var verdt pengene ;)
Hun tok først innvendig og så prøvde hun på utvendig, men var litt vanskelig å se siden livmoren lå så langt ned i bekkenet :)
Gled deg :D

Ja d gjør jeg :D Vil så gjerne se at det er et bankende hjerte der, så jeg kan senke skuldrene litt framover ;)
skal gi dere oppdatering når jeg har vært der :)

Back
Topp