Overstått oul

Happiness36

Forumet er livet
Himmelbarn
♡Junigull 2016♡
Marshmallows2021
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Jeg hadde menstermin 24.5, men regna med å bli satt tilbake til 28-31.5. Ble satt helt tilbake til 3.6! Det får jeg ikke til å stemme i og med jeg testa positivt 9 dpo, men greit nok :) Alt så veldig fint ut med lille jenta i magen, og det er det viktigste <3

Hurra! Gratulerer så mye:)

Veldig rart at de setter deg tilbake så mye når du testet positivt 9 dpo ja!

Men uansett veldig bra at alt stod bra til :)<3

Hurra! Gratulerer så mye:)

Veldig rart at de setter deg tilbake så mye når du testet positivt 9 dpo ja!

Men uansett veldig bra at alt stod bra til :)<3
Mamma sa at de kan jo ta feil på ul og, men hun målte veldig nøye.

Så koselig alt sto bra til! :). Gjorde babyen noe gøy eller uventet på oul?:). Sprellet den masse?:). Og gratulerer såå mye med jente! :)

Så koselig alt sto bra til! :). Gjorde babyen noe gøy eller uventet på oul?:). Sprellet den masse?:). Og gratulerer såå mye med jente! :)
Hun sov først, men så begynte hun å sprelle med beina og vifte litt med armene. Jm var veldig opptatt med å måle det hun skulle, og pga mageflesket mitt så ble det dårlige bilder.

Hun sov først, men så begynte hun å sprelle med beina og vifte litt med armene. Jm var veldig opptatt med å måle det hun skulle, og pga mageflesket mitt så ble det dårlige bilder.

Ah det var litt kjipt det ble litt dårlige bilder:(. Jaja neste gang kanskje.. :)

Ah det var litt kjipt det ble litt dårlige bilder:(. Jaja neste gang kanskje.. :)
Vi skal ha vekstmålinger i uke 24, 30 og 36 eller noe, så det blir sikkert bra :) Hun lå også skjevt til så vanskelig å få et fint bilde i profil.

Jeg hadde menstermin 24.5, men regna med å bli satt tilbake til 28-31.5. Ble satt helt tilbake til 3.6! Det får jeg ikke til å stemme i og med jeg testa positivt 9 dpo, men greit nok :) Alt så veldig fint ut med lille jenta i magen, og det er det viktigste <3

Gratulerer med liten jente :-)

6856120ff09c0433c827f075f1c01244

Back
Topp