Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjempe koselig ut! Her forventer eg kje å få det da eg har søsken som kje bor i nærheten og kun 2 venninner som kje er venninner igjenHelt utslitt følelsesmessig, utgrått, rørt og overveldet. For noen flotte tanter lille gutten i magen har!
Noen flere som har fått?
Vis vedlegget 139199Vis vedlegget 139200Vis vedlegget 139201Vis vedlegget 139202Vis vedlegget 139203Vis vedlegget 139204Vis vedlegget 139205
Jo du har lyst når det først skjer, men jeg følte meg litt teit aller først.Koselig![]()
Jeg så ei mld på mannens tlf, så vet at jeg får... Men har ikke noooe lyst på.
TakkJo du har lyst når det først skjer, men jeg følte meg litt teit aller først.
Det som var så koselig var alle kortene med fine ord og dikt om hvor mye de gledet seg til å hilse på lille i magen. Kommer aldri til å glemme det![]()
Jeg fikk jo vite det på forhånd fordi jeg var så sliten og de hadde problemer med å få meg ut av husetTakkHåper du har rett... Kommer til å slite litt med å spille overrasket.
Ja, du sier noe derJeg fikk jo vite det på forhånd fordi jeg var så sliten og de hadde problemer med å få meg ut av husetså kan jo være de hinter litt eller at det faktisk er bra at du vet om det
![]()