Overstått 3D UL :D

Ane_Rikke

Glad i forumet
Da var 3D overstått. H*n ligger akkurat der h*n skal vektmessig (1750 ca), og alt var i sin skjønneste orden. Han sjekket også livmortappen min, siden jeg har hatt så mye vonde kynnere, og den var lang og lukket. Morkaka som lå foran i uke 18 har nå flyttet seg laaangt unna åpningen, så da kan man bare senke skuldrene :) Jeg syns kanskje det ser ut som en gutt? Men det sa jeg jo om Ariel også når vi var på 3D med henne :p Moro i hvert fall! Og en søt liten sak. Vanskelig å si hvem h*n ligner dog...

1371110863866.jpg 1371110873163.jpg

Nydelig!! ❤ :)
Er så spent på hvem som gjemmer seg i magen din.. :) er det en prins eller prinsesse... ?! :) :) er vertfall ikke lenge igjen nå :)

Så fin! men det må være noe av det råeste jeg har sett noen gang av 3D bilder! Kjempefine!

Så fin! men det må være noe av det råeste jeg har sett noen gang av 3D bilder! Kjempefine!

Det er vel dette som kalles 4D, 3D i bevegelse. Er bare han på Jessheim + noen i Trondheim som har den teknologien. Det er helt sinnssykt, ser jo ut som et portrett omtrent! Også var vi visst griseheldige som ikke fikk noen form for forstyrrelser foran ansiktet (morkake, hender, navlestreng osv).

Det var utrolig flotte bilder, veldig søt :)

Dere fikk så utrolig flotte bilder! :) og så spennende at dere ikke vet kjønn!

Så flotte bilder av en aldeles nydelig baby <3 Spennende å se hvilket kjønn det er som gjemmer seg i magen =)

Så fine bilder. Det blir stas å hilse på når h*n kommer, denne kommer man til å kjenne igjen ;)

Flotte bilder :) men hele ditt navn og fødselsnr er synlig...

Back
Topp