Overspising

Babydrøm

Flørter med forumet
matlysten er på topp, å jeg spiser å spiser - har jo lyst på noe hele tiden :depressed: er bekjymret for at det farlig for barnet. Noen som vet? Er i uke 21 :)

Jeg tenker (for jeg vet jo ikke) at det går litt på hva du spiser. Er det mye sukker og sånn så er det jo større sjanse for svangerskapsdiabetes hvertfall. Og du vil jo legge på deg, så det kan jo bli ekstra slitsomt når kroppen og magen blir mye større. Men farlig i seg selv, det vet jeg ikke. Ville pratet med jordmor om det, de er der for å veilede oss :happy:

matlysten er på topp, å jeg spiser å spiser - har jo lyst på noe hele tiden :depressed: er bekjymret for at det farlig for barnet. Noen som vet? Er i uke 21 :)
Om du spiser mye sunn mat, så er det ikke farlig :) for mye sukker og søt mat er jo ikke bra for deg selv, så bør begrenses :) Viss du føler du spiser for mye, så spis lite men ofte :)

Jeg spiser med en knapp time mellomrom selv om jeg ikke er sulten osv men siden jeg må.

Jeg må nemlig opp en del kg i vekt nå, men selv om jeg spiser så ofte spyr jeg enda helt ekstremt så vekten går bare ned noe legene ikke liker...

Back
Topp