Overskudd!!

Mamsen til 3..

Forumet er livet
Jeg skulle ha begynt og vaske huset til jul men jeg orker bare rett og slett ikke..
Er sp innmari trøtt og sliten for tiden.....

Ikke greit det. Tar du vitamintilskudd eller? Jeg tar multivitamineraler, b-vitaminer og jern.

Samme her.....sitter her og venter på at "ånden" skal komme [:)][8|]

*venter...venter...venter*......ingen ånd???.... da får jeg vente og se imorgen [8D]

Om en uke "snur solen"! [:)] Da går vi mot lysere tider og da kommer nok "ånnå" til oss alle sammen. Ikke sant?! [8|]

Jeg tar ikke noe vitaminer nei..jeg hater piller! får de ikke ned......

men fikk ryddet litt også skulle jeg til og vaske og gikk ned i kjelleren for å hente moppen men så gikk lyset så da løp jeg opp igjen..hehe.. så ble ikke noe vasking på meg nei!

men har nok en del med mørket ¨gjøre så skal bli deilig å gå mot lysere tider!

Mannen min orker heller ikke piller av noe sort, så han har fått vitaminbjørner av meg. Og i min søthetstrang her en dag smakte jeg på en av dem, og de er faktisk gode! [:)]

ORIGINAL: Maur Asto

Mannen min orker heller ikke piller av noe sort, så han har fått vitaminbjørner av meg. Og i min søthetstrang her en dag smakte jeg på en av dem, og de er faktisk gode! [:)]

Er de????
Har ikke turt å smake..sønnen min får slike..

Smak på en da vel!

*I double dare you* [:D]

har dager da jeg ikke gidder noe jeg å[&:] og i tillegg har migrenen kommet tilbake,så jeg har hatt vondt i hodet hver dag i over 1 uke..
blir en del piller[&o]

vi tar det en dag vi orker Ida!!![8D]

ORIGINAL: Maur Asto

Om en uke "snur solen"! [:)] Da går vi mot lysere tider og da kommer nok "ånnå" til oss alle sammen. Ikke sant?! [8|]

er det sant ???? jiiiiiippiiiiiiii [:D][:D] jeg er så høstdeprimert, nesten litt på grensen til suicidal (ok ikke så ille men veldig deppa, takler ikke det mørket lenger[:(][&:])

Velkommen i klubben!!!

Må bare få tatt meg sammen en dag og få shina opp her... Blir ofte mer sliten av å tenke på alt man skulle ha gjort enn det som er gjort.....

ORIGINAL: E.R.A.

Ikke greit det. Tar du vitamintilskudd eller? Jeg tar multivitamineraler, b-vitaminer og jern.

Samme her! Hjelper endel.... Merker det hvis jeg surrer med å ta de ihvertfall! Da blir jeg jo enda mer trøtt og sliten... Og svimmel..

Back
Topp